Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett noe innlegg fra deg her.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei henny72

Joda, her går det i grunnen over all forventning :-) Ukene går og ungene holder seg fremdeles i magen. Er passert 32 uker nå, så den mest kritiske tiden er overstått :-) Håper selvfølgelig at det drøyer enda en måned minst, før det blir fødsel.

Men er selvfølgelig kjempespent på å møte den lille gutten og jenta mi :-)

Og hvordan har du og lillegutt det ? Dere nyter vel permisjonstiden og er blitt godt kjent med hverandre etterhvert :-)

Klem herfra

Skrevet

:

Skrevet

32 uker er jo kjempebra! Men selvsagt enda bedre om det blir noen uker til. Blir det vanlig fødsel på deg eller keisersnitt? Du har vel kapret moren din eller noen andre til å hjelpe deg i starten?

Vi har det supert-kjenner mange som er i perm-deriblant en storkevenninne. Men selvsagt litt sliten innimellom og hjernen har virkelig tatt ferie-så er glad jeg ikke trenger å jobbe på en stund. Misunner deg litt som får to samtidig, da slipper du å gruble på om du skal ha flere(eller??). Jeg har jo kjempelyst på en til, men er veldig usikker på om det er lurt. Hadde bl a et slitsomt svangerskap med store søvnproblemer-barseltida ble barnemat i forhold. Må uansett jobbe litt først og se hvordan det går å kombinere med ETT barn.

Ønsker deg lykke til med alt og håper du får tid til å stikke innom her og fortelle hvordan det går!

Skrevet

Så kjekt at du har en storkevenninne da :-) Må jo være supert å ha en i samme situasjon å snakke med og ikke minst ha selskap i barseltiden. Det vil jo også alminneliggjøre situasjonen for ungene at de kjenner en som er laget på samme måten !

Jeg har også hatt skikkelig insomnia omtrent hele svangerskapet, men har faktisk blitt vant til det...Og de problemene kom jo uansett i bakgrunnen når det blir snakk om fare for for tidlig fødsel o.l. Og ja, nå er jeg glad for at det kommer to, da har de søsken og støtte i hverandre og mammen gir seg nok med det :-) Men hadde jeg visst alle reelle komplikasjonene som kan oppstå med flerlingegraviditeter - det er bl.a veldig mange som mister, og gjerne sent i svangerskapet, blir fldt ekstremt prematurt osv - så hadde jeg nok tenkt meg om du ganger før jeg satte inn flere egg...

Men nå bare gleder jeg meg- dette skal gå bra:-)

Og ja, mamma skal være med på fødsel - og så flytter hun inn noen uker for å hjelpe til :-)

Skal oppdatere når det skjer noe, snakkes !!

Skrevet

Ja-mener på ingen måte å syte over søvnproblemer og andre ufarlige svangerskapsplager altså-det er jo ingenting når man tenker på de farlige komplikasjoner som kan oppstå. Men jeg må bare ta det med i beregningen at kan bli åtte mndr med elendig form, hvor jeg kanskje ikke vil være i stand til å være den mammaen jeg ønsker å være for junior. Men som sagt-litt tidlig å bestemme om jeg vil gå for nr to ennå da. Koser meg veldig med han jeg har!

Men da krysser vi fingrene for at alt går kjempebra med fødsel og barseltid-flott at moren din flytter inn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...