Gå til innhold

Mistet i januar! klar for ny prøving... litt skjelven!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei alle prøvere.

Etter at jeg og min samboer mistet vår lille sønn (i uke 20) i slutten av januar, har vi bestemt oss for å prøve på ny. Men er redd jeg stresser mye. Gyn.legen sier at å miste en liten en kan gjøre at kroppen stresser og derfor kan syklusen være noe rar en stund. Ønsker så gjerne å bli gravid igjen... noen som vet noe om det å miste og få syklusen tilbake på rett spor igjen? Har hatt en mens i mars og en liten blødning i mai... veldig spent på hva neste mnd vil by på! Forvirrende dette...;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du så leit, forstår godt at du har trengt en liten prøvepause. Jeg mistet også i januar, oppdaget MA i uke 11. Jeg hadde en bitteliten prøvepause og begynte prøve igjen i mars, men kroppen min har ikke vært klar enda så henger fortsatt her på bli gravid siden. Jeg håper en ny spire sitter i løpet av sommeren. Håper virkelig en ny spire sitter raskt hos deg, det fortjener du virkelig, tøft og sterkt hva du har måttet gjennomgå, sender deg en stor klem!

Skrevet

Tusen takk for klemmen, den varmet virkelig. Beklager at du også har mistet. Sender en klem tilbake jeg. Der er vel først når man har mistet at man innser hvor sårbar de små livene inni oss er. Får håpe vi får det til både du og jeg i løpet av sommeren.

Har du problemer med syklusen din etter at du mistet? Før var alt regelmessig og kunne nesten kjikke på klokken når jeg skulle ha mestrasjon og når eggløsning startet. nå er det bare tull! Gyn.legen sier det skyldes indre stress etter sorgbearbeidelsen, men føler jeg er kommet godt tilbake til hverdagen. Noen tanker?

klem

Skrevet

Ja jeg har også hatt tull med syklusen etter MAen. Vanligvis er syklusen veldig stabil på rundt 28 dager, men nå er det tull og rot, alt fra 20 dager til 32. Jeg har fått beskjed fra gyn om at alt er som det skal, og at jeg må forsøke å ikke stresse. Jeg har iværtfall eggløsning, men som sagt det har ikke slått til enda. Jeg har en datter og vet det går, savnet er bare stort etter en til. Ta vare på deg og bare "rop" hvis du vil lufte tanker, er en ganske ensom sorg å miste. Klem

Skrevet

Hei!

Så trist at du mistet din lille sønn! Jeg hadde selv en MA i nov 08 som ble oppdaget i uke 10 og skjønner veldig godt at du stresser. Man blir jo også engstelig for at man skal oppleve og miste på nytt. Jeg og min samboer har prøvd siden februar men det er jaggu ikke lett. Det er vel mye mulig at kroppen rett og slett ikke er klar for en ny graviditet enda. Kan huske at før jeg ble gravid ifjor så gikk alt på skinner omtrent. Merket alltid EL og hadde EL slim men sånn er det ikke lenger. Så nå stresser jeg voldsomt med akkurat det. Har fått det for meg at jeg kanskje ikke har EL lenger.... Skal gå igang nå med å teste rett og slett bare for og se at EL er inntakt.

Men nå er det nå engang sånn at stresser man med og bli gravid så blir man det IKKE :-)

Skrevet

Hei du MA08-prøverigjen, vil bare sende deg tvi tvi. Håper det klaffer for deg også snart! Klem

Skrevet

Tusen takk for det J -76:-)

Krysser både fingre og tær for deg også! ;-)

Skrevet

Har funnet ut at det er ikke så lett å ikke stresse. Akkurat som man ikke klarer å få det ut a hode likesom. Nesten like plagsomt å ha en tullete syklus som det å ikke bli gravid. ja ja en dag går det vel jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...