Gå til innhold

Da va vår prinsesse kommet til verden


yeahlena

Anbefalte innlegg

Ja da var vårs prinsesse kommet til verden.. 6 daga på overtid så kom lille Christine til verden 21.mai i ambulanseflyet..

 

Min fødsel historie:

Våknet kl 7.05 den 21.mai, kjente at jeg var litt tissa trengt, men holdt igjen for tenkte at d går over igjen litt, hadde akkurat snudd meg mot samboeren min i senga, kasta ene foten over dynen å skulle legge meg til å sove, der fosset det ut fostervann.. Tenkte først å nei, trudde først at jeg tisset på meg.. hihi, men det var det heldigvis ikke, så på fargen at den var blank, så vekte jeg samboeren min å sa at vannet var gått.. han hoppet opp fra senga, ringte lege å ambulansen, for å si at jeg ikke klarte å røre meg.. Riene kom først rett etter vannet var gått, å dem styrket seg kjempe raskt, å kom på helsesenteren kl 7.30, da var de voldsom kraftig, men fikk beskjed om å holde igjen, for ambulanseflyet var 1 time unna, kjente at hodet stanget meg veldig i bekkenet, å hadde allerede kl 8 skikkelige pressrier, men fikk beskjed om å ligge på siden å klipe igjen, å det var den største å verste smerten man kunne tenke seg.. var ikke deili å holde igjen noe pressrier.. da flyet landet kl 8.40 var de enda sterkere, klep meg fast i vinduene, å prøvde fortvilt å holde det tilbake, legen som ble med flyet såg hodet i åpningen, tok en handduk å holdt det igjen til vi var landet på flyplassen.. da vi akkurat hadde landet, kom det ei jordmor løpene fra det ene ambulanseflyet å inn i vårs.. min samboer gikk ut for å gi plass til jm, men så klappet de døra igjen forran han, så da jm kom til meg sa ho at vi når ikke opp til sykehuset, du får bare sette deg i ei god stilling å presse.. Endeli kunne jeg presse, d var en stooor lettelse å bli ferdig..pilotene syntes det var såå artig at det blei fødsel i flyet:) 3 pressrier så var ungen ute, ho blei født 9.15, så hadde en styrt fødsel.

 

så dette var en drømmefødsel, å i går kom vi hjem:) så vi vare et døgn på sykehuset.. såå nuu kose vi oss me lillepia hjemme:)

 

 

lykke til alle som venter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer såå koselig endelig å være ferdig da.Er å titter innom på andre sider,vi skal ikke ha før i sept.

Kos dere masse masse med den nyfødte..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...