Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Heisann! Jeg bare lurer på hvor mye det koster å ta spraytan sånn ca? hvor lenge sitter fargen, og smitter fargen av på klærne? Håper noen kan svare meg
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Lurer jeg på også! Så de hdde spraytan til 350 her i byen, men vet ikke hvilket prisnivå det pleier å ligge på jeg.... Noen som vet??
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Avhengig av hvor du bor og hvor du går, men vil si 350 og opp
puttelutten <3M&M<3 Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Spraytan koster fra 300-500 ca (hvertfall i Bergen) Når du skal spraye deg anbefaler jeg å stille i en gammel eller et. mørk joggedrakt, det kan smitte litt farge over på klærene, avhengig av hvor godt du er tørket i forkant. Om du ikke overdriver dusjingen kan fargen sitte opptil en uke. Jeg vil anbefale deg å kjøpe deg en spray å ha hjemme isteden, krever gjerne en gang eller 2 ekstra, men det er MYE billigere og du kan vedlikedholde fargen lenger! Bare husk å tørke godt av neglene og stå på et håndkle når du sprayer deg!! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Mellom 300 og 500 kr, avhengig av hvor du tar spraytan. Det smitter av på klærne før du dusjer, men ikke noe særlig etterpå. Du må gå ganske mange timer før du kan dusje etter at du har tatt spraytan, men brunfargen som smitter av går bort i vask. Fargen satt i ca 5 dager. Men den gikk jo gradvis bort iløpet av de dagene, så er de 2 første dagene at den er finest Ihvertfall etter det jeg har erfart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå