Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Slutta på pilla i begynnelsen av mai måned. Har nå vært veldig øm og følsom rundt brystvortene de siste tre dagene. Kan det være et tegn på graviditet eller er det bare ønsketenkning. Hvordan kjennes det i så fall ut, kan man bare være øm i brystvortene eller er det hele puppen? Og hvor tidlig kan man kjenne det? Sikkert dumt spørsmål, men har ikke fått barn før som dere sikker skjønner, og sitter derfor med noen rare spørsmål:)
ღminmaibabyღ Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Det er vanskelig å si, det er så individuelt. Jeg fikk ikke det ved mine to graviditeter, men pleier å få vondt i puppene dagene før mens. Men som sagt det er sikkert mange som får ømme pupper i starten av graviditeten også
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Det spørs om det bare er kroppen din som begynner å fungere på de naturlige hormonene. Og da er det ikke så uvanlig med ømme bryst. Jeg var øm i hele brystet både uten å være gravid(fra eggløsning til mens) og når jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå