landhockeymom Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Nå har jeg også begynt å blogge! Les gjerne bloggen min på http://babycaffelatte.blogspot.com/ ! Jeg vil veldig gjerne ha kommentarer på bloggen også!
landhockeymom Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2009 Hei igjen Er det noen som har kommentarer til meg?
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Jeg syns du skriver om dritkjedelige ting, og at designet ditt suger. Kanskje hvis du endret design ville bloggen blitt mer besøkt? Syns fargen er grell. Utover det er det nok fint for mammaer som interesserer seg for sånne mammating :-)
Tommage♀♂ Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Den var jo søt og velskrevet, men ikke så spennende liksom. Ikke noe nytt der, alle tipsene er jo gammelt nytt. Mener ikke å være frekk altså, men du spør jo...
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 en annen ting er at det er jo 100 000 like blogger som din.. kanskje folk er litt lei slike hverdagslige ting.. jeg liker litt mer fart:)
Little Dreamer Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 jeg savner bilder..kanskje freshe opp layouten.men du er vel inne på noe..
mayaya Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Tja.. Så at du freshet opp siden med noen bilder mens jeg var der inne, så du er vel i gang. En god start, synes jeg da Og den siste lenka var kuuul ja :-D
landhockeymom Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2009 Takk for alle svar. Ja, er som mayaya sier igang med bilder og sånt også Er jo bare tre dager gammel enda, så må liksom finne litt ut hva som funker.
mayaya Skrevet 23. mai 2009 #9 Skrevet 23. mai 2009 Aner ikke åssen sånt funker jeg, men du kan kanskje spørre noen om tips til hva de er interesset i å lese i en sånn blogg?
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #10 Skrevet 23. mai 2009 Synes bloggen din var bra til å være såpass ny, du kommer nok bedre inn i det etterhvert som du blir en mer erfaren blogger! Jeg kommenterte, så da må du kommentere min ^^ http://www.inainfinitum.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå