Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pusser tennene og så tar det en halvtime og jeg har dårlig smak i munnen igjen. Jeg spiser tyggis eller peppermyntedrops og det tar 5 min og jeg har dårlig smak i munnen igjen. Noen flere som har det slik?

 

Vanligvis har jeg jo god smak i munnen etter tannpuss i et par timer om ikke lenger...

 

Nå føler jeg for å ha noe med fruktig smak i munnen hele tiden. Er vel ikke så bra... Har en eske med läckerol med granateplesmak og det smaker veldig godt men den er dessverre snart tom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det akkurat likt! samme hva jeg spiser /ikke spiser, så kommer denne ekle smaken i munnen. er egentlig ganske lei av den, og ingenting hjelper.

håper den går over snart...

Skrevet

Må bare spørre...er det en slags metall aktig smak som dere aldri har opplevdfør?

Skrevet

nja, ikke direkte metallsmak, men en "tung" smak som setter seg og som ikke går bort.klarer ikke helt å forklare den...

Skrevet

Hei hei!

 

Jeg har hatt det akkurat likt og snakket med en lege om det. Det var trøske eller soppinfeksjon, som er vanlig i svangerskapet. Jeg kjøpte mycostatin mixtur (4 ganger daglig) og Corsodyl (morgen og kveld) og problemet forsvant raskt.

Skrevet

soppinfeksjon ja... har du samme symptomer med denne fæle smaken i munnen?jeg ser ingenting i munnen eller på tunga, gjorde du det? helt fantastisk om man kan gjøre noe med det da!!!

 

tusen takk for tipset!

Skrevet

kan man kjøpe mycostatin reseptfritt?

Skrevet

Jeg hadde det slik i forrige svangserskap og da forsvant det av seg selv i ca uke 14. Snakket aldri med legen om det så jeg vet ikke om det var sopp, tror nok bare det er et svangerskapsproblem. Som kvalme.

 

Har det delvis denne gangen også og håper det blir borte snart.

Hold dere unna krydret mat. Spis så nøytral mat som mulig, uten mye salt, sukker eller krydder overhodet. spis lite og ofte, men hold dere unna godteri for å få bort smaken - det blir ikke bedre av det, dessuten er det ikke bra for verken barn eller mor. Det er bare å holde ut tror jeg, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...