Gå til innhold

Trening!

camilla gutt 06+gutt10 FØDT:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan gjør dere andre det med trening nå som dere er gravide?

Før forrige svangerskap var jeg ikke så flink til å trene, så det ble ikke noe særlig trim i svangerskapet i det hele tatt. (Var kval om spiste hele tiden og gikk til slutt opp 22 kg....:(

Men, nå er det andre boller, hehe. Trente 3-5 ganger i uken før jeg ble gravid nå (jogging, racersykkel og svømming), og lurer på om jeg kan fortsette med det? Har jo gjort det til nå (er 5 uker i dag), og det går fint.

Kan man trene på seg en SA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man skal helst trene og holde seg aktiv når man er gravid :)

Bare fortsett som før så lenge du ikke føler ubehag :)

Jeg trener også 2-3 ganger i uka, har gjort d i et års tid og var veldig på d at jeg skulle trene og holde meg i form gjennom svangerskapet :) dvs. før jeg ble kvalm :P De siste to ukene har d blitt lite trening gitt... Etter jobb sover jeg helst :P Men, satser på å komme tilbake igjen til faste rutiner når formen og energien kommer litt tilbake etterhvert her ;) Er 6+2 idag, og har vært kvalm og uggen den siste uka nå.. er det nesten hele dagene, bruker sea band, men vet ikke heeeelt hvor mye jeg skal si de funker da :P Håper k valmen går over etterhvert iallefall :P Men må vel regne med å gå sånn i noen uker fremover sikkert :P MEN, d er såååå verdt d :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...