Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 En god venninne spurte meg om jeg ville være forloveren hennes når hun skulle gifte seg, jeg ble kjempe glad og svarte selfølgelig ja, men så kom den endelige dato`n, og hun spurte en annen en fremfor meg, enda hun da hadde sagt at du må være min forlover. jeg ble kjempe skuffa og lei meg. så satt vi og pratet forleden og da sa hun "Ja du kommer vel på kaffe og kaker i bryllupet"? Fra å først være forlover til å ikke få komme i middagen syntes jeg var kjempe rart, så da ble jeg invitert kun til kaffe og kaker?? I mine øyne så føler jeg at hun ber meg kun for å få gave da, vi er kjempe gode venninner men det virker jo ikke sånn nå. Ble kjempe skuffa, har mest lyst å droppe hele det jævla bryllupet! Er jeg skikkelig sær nå?
rampetrollet Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Jeg hadde nok ikke gått i det bryllupet nei. Syns det er direkte frekt å gå fra forlover til "bare kaffi og kaker" så en slik venninne hadde jeg nok klart meg uten om jeg ikke fikk en fullgod forklaring hva som har skjedd siden hun ombestemte seg uoppfordret Skjønner godt at du er skuffet ja
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Det hørtes noe merkelig ut... Så sant hun ikke skal ha en veldig liten middag, og at det gjelder for alle at de bare er invitert på kaffe og kaker... Men jeg hadde nok ikke slått på stortrommen med den gaven nei... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå