Gjest Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Reiser til danmark om en mnd og det blir endel kjøring. Så har du tips til hva vi kan høre på i bilen? Liker det meste
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Her er noen av mine bilfavoritter: Billy Joel Johnny Cash Neil Diamond Bruce Springsteen Cornelis Vreesjwijk Kent REM U2 Lisa Ekdahl Robbie Williams The Ramones Creedence clearwater revival Jeg liker litt rolig musikk i bilen, iallefall når vi kjører hele familien
Sol Skippertaksdronning Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Kamelot Led Zeppelin Bertine Zetlitz Black Sabbath Rhapsody Er iallfall noe av det det går i her:)
Koseklompen Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Muse Blue Foundation Robert Pattinson John Mayer Black Ghosts Linkin Park Rihanna Timbaland
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 lilly allen!!! super sommer musikk, lystige toner kobinert med deprimerende tekst ellers: the killers turboneger manic street preachers the cardigans
stjertløvetann Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Bigbang er super kjøremusikk, og det samme er Kasabian, men det er to litt forskjellige sjangre da Ellers er feks Lukestar, Moloko, Morrissey, Neil Young og New Order også finfin bilmusikk. Og sist, men ikke minst, min egen all-time-favorite: Stavanger Energi med Tore Renberg i spissen! En liten lykkepille av en plate, men jeg kjenner faktisk ingen andre enn meg og mannen min som liker den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå