Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Var på tidlig Ul på onsdag, og begynte og blø, legen mente det var en truende abort og jeg fikk ny time neste uke. Hun (legen) ringte meg i går, og sa jeg måtte komme med en gang å få en sprøyte for hun hadde oppdaget at jeg var Rehsus minus, og at jeg ikke fikk den sprøyten nå etter siste fødsel. Som er rutine på sykehuset... Så nå når det gikk galt, så føler jeg det er så feil at det skal skje på denne måten, da det står klart i papirene at jeg er rehsus negativ på svagerskapskortet og det er en rutine etter fødsel.. Kan jo hende det hadde skjedd uansett..men akkurat nå er jeg så skuffa...
peak Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Det var veldig trist å høre at du har mistet. Har intrykk av at legene er veldig slurvete og leser ikke i journalen skikkelig. Du må ha god bedring og ta godt vare på deg selv nå. Klemz
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Hei! Så utolig leit å høre at det ikke gikk denne gangen! Pass på at du får sprøyten etter alle fødsler og evt. aborter. Trøsteklem
lilli Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Skjønner godt at du er lei deg, men det er nok ikke det at du er Rh neg som er årsaken til spontanaborten. Å være Rh neg øker ikke faren for spontanabort. Du kan lese om Rh neg her : http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2668
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå