Gjest Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Noen som har baby som er redd for mennesker han ikke kjenner? Her gråter mini på alle kjente og ukjente som vil holde ham, bortsett fra mor og far. Har gjort det siden han var 3 måneder, og er nå 5 måneder gammel.
Gjest biss med twins Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Sånn var største tvillingjenta, begynte da hun var rundt fire mnd..eller de kom 11 uker for tidlig, så hun var strengt tatt ikke så stor:) Det varte fram til hun var 10 mnd kanskje, hun var så ille at hun hylte i vogna da fremmede gikk forbi..og vi gikk tur hver bidige dag=/ Det løsnet seg, men hun er fremdeles en forsiktig jente som trenger tid med nye mennesker..helt forskjellig fra søsteren sin:) Jeg bodde vel nærmest under skjørtet til mamma da jeg var liten, hun ligner på meg. Gutten din kommer antakeligvis ikke til å holde på såå lenge, det er som regel i perioder..husker jeg ble så sint på helsesøster som sa at seperasjonsangsten dukker opp tidligst ved 6 mnd-alderen, pøh!
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Håper dette løsner etterhvert, og at det ikke varer like lenge som med jenta di. Gutten min smiler som regel til folk han ikke kjennner, det er med en gang de skal holde ham at griningen starter. Her tar besteforeldrene det veldig personlig også, så det er veldig kjedelig. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre heller, for d føles nesten som jeg har gjort noe feil med ham siden han holder på sånn som dette.
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Det er helt normal. Sønnen min begynte da han var 4 mnd. Datteren min var vel 5 mnd når hun begynte. Besteforeldre burde ikke ta det personlig da dette er noe alle babyer går igjennom : )
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Noen babyer er bare mer usikker på andre folk. Det er ikke noe du har gjort galt siden han er slik. Da svigerbroren min var 2 uker gammel så en fremmed ned i vogna til han, og han skrek besatt i 2 timer.. Siden da har han vært slik.. Ga jo seg selvfølgelig tilslutt, men er fremdeles en person som trenger litt lengre tid på å bli kjent med folk. Det er bare slik noen er! Du må jo bare forklare til besteforeldrene at de ikke må ta det personlig. Det er jo mange andre måter å kose med barnebarnet sitt på enn å holde det. De kan jo ligge på gulvet sammen og leke osv.. Og seperasjonsangsten oppstår nok akkurat når babyen vil den skal oppstå, 6 mnd gammel eller ei! Håper det går over snart da:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå