frk Nilsen Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Noen som har noe sted å anbefale? Jeg og mannen skal ut å spise i Moss i kveld. Gjerne noe som har god og spennende mat
Mammaen til Isak Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Er du kjent? Det skal visstnok ha kommet en ganske ny restaurant der Akropolis lå før, i gata på baksida parkteateret ellers har jeg lite med tips, annet enn den. De som hadde spist der var veldig fornøyde. ellers har du jo la gondola i torvgården, den er utdatert på stilen men maten er god er vel noen fler tenker jeg om du søker litt.
frk Nilsen Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Mannen er fra Moss, så vi er kjent ja ;-) Var ikke mye som kom opp når jeg søkte på google... Takk for tips! Kom gjerne med flere tips
Mammaen til Isak Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Men da veit han jo sikkert om de fleste ) det er den eneste nye jeg veit om i allefall. Det var en gang noe som het bifferiet, de skulle ha god mat men jeg veit ikke om de er nedlagt. De lå i gågata, tvers over ingangen til torvgård'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå