Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe sted å anbefale?

Jeg og mannen skal ut å spise i Moss i kveld.

Gjerne noe som har god og spennende mat :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du kjent? Det skal visstnok ha kommet en ganske ny restaurant der Akropolis lå før, i gata på baksida parkteateret :) ellers har jeg lite med tips, annet enn den. De som hadde spist der var veldig fornøyde. :) ellers har du jo la gondola i torvgården, den er utdatert på stilen men maten er god :) er vel noen fler tenker jeg om du søker litt.

Skrevet

Mannen er fra Moss, så vi er kjent ja ;-)

Var ikke mye som kom opp når jeg søkte på google...

 

Takk for tips!

 

Kom gjerne med flere tips

Skrevet

Men da veit han jo sikkert om de fleste :o) det er den eneste nye jeg veit om i allefall. Det var en gang noe som het bifferiet, de skulle ha god mat men jeg veit ikke om de er nedlagt. De lå i gågata, tvers over ingangen til torvgård'n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...