Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Hei, Jeg trenger noen gode råd. Det har seg sånn at vi gifter oss i sommer, og før den tid regner jeg med det blir et utdrikningslag, men det aner jeg selvsagt ikke når blir. Nå har vi så smått begynt å håpe på at jeg skal bli gravid snart, noe ingen andre vet. Jeg tenker at hvis jeg vet at jeg er gravid før utdrikningslaget er, så må jeg jo fortelle forloveren min det fort. Men hvis jeg venter på mensen, og det er for tidlig å teste seg, så vil jeg jo ikke klare å drikke alkohol med god samvittighet. Noen som har vært i samme situasjon, og hvordan løste du det evt? Bør jeg fortelle forloveren at det er en mulighet for at jeg kan bli gravid, slik at hun har en alkoholfri og gravidvennlig plan B?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Dette lurer jeg også på :=) Håper på å være i samme situasjon som dere vi også. Jeg har sagt ifra til forlovern min jeg da, med beskjed om at hun ikke må si noe til noen...
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 ja gi forloveren beskjed!! er jo ikke sikker dere blir gravide innen den tid, men da er det i hvertfall tatt hånd om.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg var på fest og drakk en god del før fjerde uke i graviditeten. Dvs to uker etter unfangelsen. Jordmor, gynekolog og lege har alle sagt det samme. Det er bare egget som har rukket og feste seg på den tiden og ingen ting har begynt å lage seg ennå. Ikke farlig med andre ord. den mest fruktbare perioden er jo ca to uker før mens og da er du jo ikke langt på vei hvis du har utd.laget før mens skulle vært der. Så jeg sier bare, regn litt på det og ha det gøy. En sånn opplevelse har du bare en gang. Eller vent litt med å bli gravide, hvis det er et alternativ. Uansett Lykke til og ha det gøy. Kan legge til at min sønn er normal på alle måter og tidlig ute med alt for sin alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå