Gå til innhold

Hvor lenge mellom riene når du dro til klinikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt rier siden tre i natt, og fra kl seks ca har de kommet med mer eller mindre 10 min mellomrom... Noen ganger har det vært opp til 12 og 15 min mellom, og noen ganger nede i 6-7 min mellom.

Har kort vei til sykehuset... når ville dere ha dratt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring og snakk med de, jeg har villet dratt;)

masse lykke til:*

Skrevet

5-6 minutter

Skrevet

Jeg reiste da jeg hadde ca 5 minutter mellom riene. Hadde litt lang vei (50 minutter). Da jeg kom på sykehuset hadde jeg 6 cm åpning. :)

Skrevet

Når de kom med 5 min mellomrom, og ikke hoppa. Kjipt å bli sendt i retur. Ring på føden og hør hva de mener.

Gjest Sauen er fødeklar!
Skrevet

Måtte inn på kontroller under fødselen pga risikofødsel, og ble sendt hjem igjen 3 (!) ganger selv om jeg hadde 4 minutter mellom dem hele tiden.

Men når det vel gikk over til 3-4 cm forandret riene seg veldig, ble myye sterkere og jeg klarte ikke snakke eller bli snakket til under dem. Da sa jordmor at det var på tide å komme, og kom inn med 4 cm. De påstår riene ofte endrer seg rundt det stadiet, og at når man ikke kan snakke under riene er det på tide å reise (hvis man ikke har lang vei da)

Skrevet

Hadde 3-4 min mellom riene når vi dro inn.

Hadde da 8 cm åpning.(Vannet var ikke gått- det måtte de ta) Var egentlig litt innstilt på å dra hjem igjen så hadde ikke tatt med meg alle tingene mine, så de måtte svigerfar komme opp med :D Var på sykehuset ca halv ni og jenten var ute litt over tolv. Selv kan jeg ikke si at jeg kjennte noe spesiell forandring i riene- bortsett fra de 3 siste før det gikk over til press-rier. Jeg pratet meg gjennom alle riene (ikke press-riene da), synes det var stor hjelp.

Men er du i tvil så ringer du. :)

Skrevet

Hadde 2 min mellom riene og 3 cm åpning....men det stoppa opp etter 7 timer!!! For F!!!

Skrevet

Sist dro vi da det var ca 5 min mellom riene. Hadde 7 cm åpning da jeg kom på sykehus, og fødselen var unnagjort en time senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...