Ettervinterkommervår Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Har hatt rier siden tre i natt, og fra kl seks ca har de kommet med mer eller mindre 10 min mellomrom... Noen ganger har det vært opp til 12 og 15 min mellom, og noen ganger nede i 6-7 min mellom. Har kort vei til sykehuset... når ville dere ha dratt?
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 ring og snakk med de, jeg har villet dratt;) masse lykke til:*
Eso Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Jeg reiste da jeg hadde ca 5 minutter mellom riene. Hadde litt lang vei (50 minutter). Da jeg kom på sykehuset hadde jeg 6 cm åpning.
erteposen + 4 Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Når de kom med 5 min mellomrom, og ikke hoppa. Kjipt å bli sendt i retur. Ring på føden og hør hva de mener.
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Måtte inn på kontroller under fødselen pga risikofødsel, og ble sendt hjem igjen 3 (!) ganger selv om jeg hadde 4 minutter mellom dem hele tiden. Men når det vel gikk over til 3-4 cm forandret riene seg veldig, ble myye sterkere og jeg klarte ikke snakke eller bli snakket til under dem. Da sa jordmor at det var på tide å komme, og kom inn med 4 cm. De påstår riene ofte endrer seg rundt det stadiet, og at når man ikke kan snakke under riene er det på tide å reise (hvis man ikke har lang vei da)
c-k Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Hadde 3-4 min mellom riene når vi dro inn. Hadde da 8 cm åpning.(Vannet var ikke gått- det måtte de ta) Var egentlig litt innstilt på å dra hjem igjen så hadde ikke tatt med meg alle tingene mine, så de måtte svigerfar komme opp med Var på sykehuset ca halv ni og jenten var ute litt over tolv. Selv kan jeg ikke si at jeg kjennte noe spesiell forandring i riene- bortsett fra de 3 siste før det gikk over til press-rier. Jeg pratet meg gjennom alle riene (ikke press-riene da), synes det var stor hjelp. Men er du i tvil så ringer du.
Snuppa & llillebror Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Hadde 2 min mellom riene og 3 cm åpning....men det stoppa opp etter 7 timer!!! For F!!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 23. mai 2009 #9 Skrevet 23. mai 2009 Sist dro vi da det var ca 5 min mellom riene. Hadde 7 cm åpning da jeg kom på sykehus, og fødselen var unnagjort en time senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå