Gjest Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Har de siste mnd hatt grusomme mensen smerter,de sitter verst i ryggen. Gjør vondt å sitte,gå og ligge. Ibux og paracet hjelper en liten stund,men så er det like ille. De smertestillende som er mot menssmerter hjelper litt lengre,men ikke lenge nok Liker ikke å ta så mye smertestillende:(
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 varmeflaske på der det gjør mest vondt! føler jeg hjelper litt
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 å ja du kan tro jeg savner varmeflasken min,men den har blitt borte Har lett som en gal,må nok få kjøpt meg en ny. Men takk for forslag Emma&Adrian
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 sliter med det samme akkurat nå,er helt jævlig!! hatt det sånn i 5 dager nå,eneste minsuet er at mensen kommer jo aldri!! bare har smertene,er til å bli gal av! og BEST at jeg får mensen snart,skal ikke ha mer småtroll i dette huset på en stund! Må ærlig innrømme at jeg fikk LITT angst i morges når jeg våkna og var svimmel og kvalm men jeg får skylde på at jeg spiste for lite i går
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Ja her var mensen 14 dager forsinket(med selvfølgelig vondt,burde fått rabatt hos always) og det skal den tydeligvis ta igjen for nå blæ Vi skal ikke ha flere barn,så jeg må nokbare belage meg på mange år med denne elendigheten Lykke til hva det enn måte vise seg å være som skjer med kroppen din;) Takknemlig for svar:)
Himmel og hav Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Kjøp Bio-magnesium hos helsekosten og ta en eller to når du kjenner at det begynner å murre. Det hjelper for meg. Ikke kjøp den magnesiummen de selger på apoteket - den virker avførende.
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Oi "Himmel og Hav" det var noe nytt jeg ikke visste om,skal absolutt prøves. Er villig til å prøve det meste for det her er bare ¤#¤&/U/&%/(. Tusen takk for tips:)
Gjest biss med twins Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Det eneste som hjelper meg er Brexidol, sterke smertestillende som jeg får på resept. Også har smertene blitt mindre etter at jeg begynte med mooncup faktisk=)
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #9 Skrevet 23. mai 2009 Tenkte faktisk på det mens jeg vandret rundt her istad,at det her går ikke. så jeg skal bestille time hos legen og forhåpentlig få noe som kan hjelpe meg gjennom de 2 første dagene som er verst. Fungerer ikke i det hele tatt. Takk for svar biss:)
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #10 Skrevet 23. mai 2009 Går du på p-piller? Jeg hadde sykt vondt i magen under mensen før, helt til jeg begynte på p-piller... Kanskje verdt et forsøk hvis ikke du allerede går på p-piller da... =o)
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #11 Skrevet 23. mai 2009 Nei går ikke på p-piller,og trenger det heller ikke:) Gikk på p-piller tidlgere og hadde MYE mindre vondt da ja,men syns ikke noe om å bruke p-piller når jeg egentlig ikke trenger det. Selv om jeg har tenkt tanken ja,tro meg:) Men takk sumi:)
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #12 Skrevet 23. mai 2009 Aha... Nei, da er det ikke mange gode råd jeg har altså... Et varmt bad eller en varm dusj kanskje, det pleier å hjelpe. Men det gjør jo vondt igjen når du er ferdig da. Det hjelper jo bare der og da =o) Jeg har ei venninne som går på p-piller rett og slett fordi hun har forferdelige menssmerter og ikke fordi hun trenger det. Men så klart, det er jo ikke bra å gå på p-piller "resten av livet" heller. Du får ta det opp med legen din, du er sikkert ikke den første som har gjort det, og det er nok helt sikkert hjelp å få =o) Lykke til!
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #13 Skrevet 23. mai 2009 Og da jeg gikk på p-sprøyte mistet jeg mensen helt. DET var deilig, det! =o)
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #14 Skrevet 23. mai 2009 Ja må være helt fantastisk å miste mensen:) skal ta det opp med legen for det her er ganske håpløst å gå med. Har ikke lyst til å gå på p-piller i så mange år nei:) og når jeg gikk på det,byttet jeg mange ganger fordi det fulgte med bivirkninger....og det frister ikke igjen det heller. Når man er ferdig med å få barn skulle kroppen stoppet elendigheten
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #15 Skrevet 23. mai 2009 Og ja en VARM dusj hjelper veldig mens man er der( har akkuart nesten brukt opp alt varmt vannet;) deilig,men håper ikke mannen har tenkt til å dusje med det første:D )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå