Gå til innhold

Hvor mye sover DIN 4-5mnd på DAGEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes lillegutt sover så lite på dagtid..

Hvor mange ganger, og hvor lenge i gangen sover din baby iløpet av dagen? Og når?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre nesten ingenting ... det varierer mellom 2 x 15 min og 3 x 30 min. Han sover heldigvis fra 19-20 om kvelden til ca 07 om morgenen da (mat 2 ggr men er ikke våken) så han får jo søvn.

Storebror kunne sove 3 x 2 t på samme alder så det er definitivt stor forskjell.

Skrevet

Ok, nesten samme her da. ca 3x 30-45min. og fra 19 til 7, og 2 ganger mat :)

Skrevet

Snakket nettopp med hs om det også, for jeg syntes det var så lite, men hun sa at det var ikke noe unormalt ved sovingen hans. Det jeg kunne oppleve er at han får lengre og mer regelmessige dupper etterhvert som han blir mer og mer aktiv.

Skrevet

Han sover en økt på 3- 5 t. på dagen og en liten times hvil på ettermiddagen. Sover vanligvis fra ca. 9-10 første gang (er oppe 7) og rundt 17 - 18 andre gang. Legger seg 21.30 enda, da sover han mye av natta

Skrevet

Her er det max 30 min x 2 eller 3(avhengig av hvor mye jeg triller). Nettene er bedre-legger seg 1930-20 og sover til 0630-07 avbrutt av 1-2 måltider. Godt å se at det er flere med lakenskrekk på dagtid her

Skrevet

Hehe, lakenskrekk :) Ja godt og se at det er andre og! Har ei venninne med en liten gutt på samme alder som sovner MED EN GANG hun legger ham i senga/vogna, uavhengig av hvor lenge det er siden han sov sist. og han sover i 1-3t i gangen på dagtid, og hele natta avbrutt med 1 måltid.

Skrevet

Åja, okei :) Det hørtes jo forsåvidt fornuftig ut :))

Skrevet

Her sover jenta mi på 4 mnd lite om dagen..! En lur på ca en time på morgenen, en time på formiddagen, og siste luren på litt over en time på ettermiddagen.. Så ca 3 lurer før hun legges for natta rundt 19.30.. Men hun sover ofte mer eller mindre helt til klokka er rundt 06 på morgenen, så får hun mat og sover videre til rundt 9 :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...