Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til helga skal mini på sin første overnatting hos mine foreldre. Hun er 5,5 mnd og våkner fortsatt på natta for påfyll fra puppen. Vi skal være borte 2 netter.

Sitter her med blandede følelser... gleder meg til å sove hele natta, men får skikkelig dårlig samvittighet når jeg tenker tanken...trenger jo egentlig ikke barnevakt, det er kun en fornøyelsestur( som forøvrig ble bestilt før hun ble født)..nå vil jeg bare være sammen med henne hele tiden, og tror ingen kan passe henne slik som jeg kan...hehe

Vi mammaer kan vel være rare;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis bort og kooooos deg!

Barnevakten vil nok ikke gjøre det på samme måte som deg, men trøst deg med (??) at min mor sendte med en meterlang liste over hvordan farmor skulle gjøre det, selv om min farmor hadde jobbet på sykehus med barn i maaaange år! ;)

Skrevet

Selvfølgelig kan andre passe henne :) Kansje ikke på den måten du gjør det, men hun vil aldri blir redd og utrygg for de vil jo gi henne omsorg og trygghet på sitt hvis.

Kjennner igjen den dårlige samvittigheten, men det er en vinn vinn situasjon. Barn har godt av å komme til folk som har 100% overskudd til å ha dem, så vi kan samle opp litt overskudd også. Det er bare litt ulikt når man som mamma er klar for dette. (For barna di er egentlig klare hele tiden).

Skrevet

Takk for svar! :)

Innerst inne vet jeg jo at hun ikke vil lide noen nød... :) hehe,og at det helt sikker er verst for meg.. :)

Skrevet

Oi, det hadde jeg aldri klart så tidlig. Det går jo sikkert helt fint da. Bare hun tar flaska så går det jo fint med mating på natta. Får håpe du ikke mister melka! God tur! :)

Skrevet

Hva i alle dager er denne komentaren om at du håper hun ikke mister melka!!! Prøver du å få henne til å ikke dra?

Jeg tror absolutt ikke at du mister melka ved å dra bort å kose deg :)

Skrevet

Skal ha med pumpe så jeg får pumpa meg litt innimellom :) Satser på at melka er der etter 2 dager :) mini tar flaske og spiser litt grøt så det skal gå greit for barnevakten med mating:)

Skrevet

pump deg jevnlig du så mister du ikke melka.. ikke noe problem det.

Kos dere masse!!

Her tar ikke snuppa flaske.. ;/ Vi jobber med saken da vi er bedt i 30 års lag om to uker.. ha veldig lyst til å dra.. og ha litt barnefri.. og sove en hel natt.. åhh... KOS DERE!!

Skrevet

Det går så fint så :-) Tror uansett ikke melka hadde forsvunnet etter to dager. Har selv latt vær å amme og pumpe i to dager og melka min forsvant da ikke.. Har også hatt vesla min på overnatting en gang og det var sååå godt å se henne igjen klokka 10 på formiddagen etter. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...