Gå til innhold

Hva er egentlig forskjellen på oth og easywalker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de ligner så på hverandre. Og dere som har en av disse; Savner dere å kunne ha fullt oppreist sittestilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med at de er ganske så like. Men det erjo to ulike merker...

Tror EW har glidelåsjustering av ryggen, men det har jeg forsått at MB/OTH ikke har...

Var det du som hadde kjøpt mistral S tidligere i vår? Vært fornøyd med denne i såfall?

Skrevet

Jeg har OTH/MB mens ei venninne av meg har EW. Grunnen til at de valgte EW er at den blir mindre sammenlagt enn MB, den "knekker" man på midten. MB blir ganske lang sammenlagt og derfor hadde de problemer med å få den inni bilen.

Jeg syns EW har et litt annet vippepunkt enn MB, føler liksom at MB er stødigere. Vet ikke om det er fakta men syns det virker sånn de gangene jeg har prøvd den. Jeg syns vel også at MB har en bedre og mer robust kvalitet. Mulig de siste modellene av EW er bedre der altså.

MB har bortimot oppreist sittestilling. Vet at mange dytter stoffet under ryggplata for å få den helt oppreist. Jenta vår har aldri reagert noe på dette, men vi har alltid brukt seat-insert.

Skrevet

Hvordan justerer du ryggen opp og ned på mb/oth????

Skrevet

Jeg har EW (og har lånt oth) og syns motsatt av gurimalla ang stødighet, robusthet og kvalitet, så det er nok en smakssak og du bør absolutt se og prøvetrille begge to selv om du vurderer kjøp :)

Men du kjøpte da nettopp ny vogn!;)

Ryggen på EW fra og med 08-modell er rett, etter at de begynte med klips i tillegg til de tre glidelåsnivåene.

Skrevet

På MB justeres ryggen trinnløst med stropper.

Skrevet

OTH blir jo kjempestor sammenlagt i forhold, det er veldig negativt synes jeg! EW er utrolig liten og lett å ta med seg. Et stort minus med EW er at den kun er godkjent for barn opp til 15 kg! Men samtidig, det er jo kanskje ikke så mange som veier mer enn det i løpet av vognperioden. Personlig liker jeg EW best, har ikke sansen for ryggreguleringen på oth.

Skrevet

Da er det EW sky jeg tenker på, men antar det er den du siktet til også. EW classic er godkjent for barn opp til 20 kg.

Skrevet

Jeg har prøvd begge modellene. Begge er greie å trille. Men synes helt klart at Easywalkeren er mye stødigere og sikrere. Den er også mindre sammenlagt.

Bagen til Easywalker er større og madrassen mye tykkere.

Lykke til!

Skrevet

Vet ikke hvordan anonym over her kan si at EW er sikrere...

OTH/MB fikk faktisk best på sikkerhet i testen som var på tv2 hjelper deg!!! ( d som gjorde at den kom bak citycrossen var bare prisen)

Så sikker og stødig er den ihvertfall (OTH altså)

Ew er kortere men høyere og oth er flatere, men lengre sammenlagt.

D me bagen stemmer da!

Tror disse er to ganske like vogner, så jeg ville valgt utifra hvem jeg syns er finest ;o)

Vurderte selv begge disse og endte opp me OTH ;o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...