Gå til innhold

Hva spiser dere til mellommåltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere som passer litt ekstra på vekta?

Veier dere maten dere spiser ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ikke så veldig på vekta, men ... her er noen tips:

- En frukt og en neve nøtter

- Fruktbiter med vaniljekesam/Sans vaniljeyoughurt

- Smoothie av Sans van.youghurt, banan, frossen frukt. Ha i hakket nøtter og hakket 70 % sjokolade

. Bak sunne muffins. Se detsoteliv.no - søk på "bran". Dette er muffins laget av all bran frokostblanding med bare sunt i. Jeg pleier også ha i litt havregryn, grovt mel, honning istedet for brunt sukker osv.

- Sans youghurt med musli

Ellers er det viktig å spise ofte. Et mellommåltid holder ca halvannen time... Når du kjenner at "nå hadde det vært godt med noe", da er det på tide å spise. Når du er SULTEN, da er det "for sent"... ;)

Skrevet

Her går det mye i knekkebrød og gulerøtter. Gubben er så flink til å skjære opp det og putte det i kjøleskapet i en vann. Kålrot også, men akkurat nå er kålrot ikke helt hyggelig mot resten av familien.

Skrevet

eple eller banan, knekkebrød eller en nutrilett-bar..nutrilett-bar hjelper hvis jeg er litt godtesyk også :P

Skrevet

Spiser stort sett et eple, en kiwi eller yoghurt til mellommåltid. Nøtter er også greit. Jeg tenker på vekt...men jeg bør tenke andre veien...siden jeg har spiseforstyrrelser og har fått beskjed om å gå opp, men men...prøver å la være å veie maten, men ikke så lett;o/ Mitt råd er i ikke begynne med det...da er det lett for at det går litt over styr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...