Gå til innhold

Det begynte aa brenne hos oss i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 0330 saa vaaknet jeg av en lyd, noe som ramlet og da jeg fikk summet meg skjoente jeg at stroemmen var gaatt. Sparket mannen ut av senga for aa skru den paa igjen og ikke lenge etter kom han ropene : Det brenner, det brenner....

Det haddde da tatt fyr i viften paa baderommet til Minsten og hele rommet hans var helt roykfullt. Fikk opp alle ungene og guidet dem ut. De 2 store var eksemplariske og hoppet fort ut av sengene, gikk fint ned trappene og ut til Grace. Mannen fikk slukket brannen og vi fikk ringt brannvesnet som kom mannsterke, 3 brannbiler, en utrykningsbil og en politibil....

Alt ble undersoekt noeye og de sendte kamera opp som sjekket det eletriske annlegget som heldigvis ikke var begynt aa brenne. Derimot saa var det ikke mye om aa gjoere, 10 min senere saa ville det hele tatt fyr sa de....

De satte ogsaa inn en enorm vifte som blaaste ut mye av lukten/roeyken fra huset slik at vi kunne sove videre i 1 etasje, men det ble heller daarlig med det gitt da alle var ganske oppspilte.

Er fremdeles ganske rystet over hva som kunne ha skjedd. Det jeg vaaknet av var at vifta ramlet ut og ned i badekaret, hadde jeg ikke hoert det saa kunne det endt katastrofalt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi for en skummel opplevelse, godt du våknet.

Skrevet

For en forferdelig opplevelse for dere!!!

Så godt at du våknet og fikk alle ut! Håper det går godt med dere idag!!

Skrevet

herlighet!!

Godt du våknet!!!!

Håper alt går bra med dere alle sammen og at ikke ungene ble veldig skremte av det hele...

Skrevet

Offa meg for en skremmende opplevelse!! Så bra at du våknet av den lyden.. Kan livlig tenke meg at det ikke ble så mye mer søvn nei.. Får håpe dere får bruke dagen godt til å bearbeide tanker og snakke sammen og med barna:)

Skrevet

Skremmende opplevelse, huff, brann er nok det værste man kan oppleve. Godt det endet bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...