Heleneharepus Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Til å få fortgang i sakene....tenkte kanskje at hvis kroppen må bruke mye energi for å fordøye maten, vil den lettere gi slipp på babyen? Noen som har noen tanker rundt dette? Får ikke sove...................... tenker myyyyye.........................
Vannmann35 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 La babyen komme når det er naturlig for den, og ikke når det passer deg... Selv om det er en tålmodighetsprøve ;-) For øvrig tror jeg bare du blir mett, slapp og føler deg enda mer sprengt av å spise tung mat. Tror ikke på sånne kjerringråd jeg da... Ting må ta den tiden det tar!
benedicteh Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Babyen vår blir nok litt fremskyndet fordi det passer oss.., og hun er faktisk klar for å komme nå..!! Vi bruker jo modningssex og igangsettingssex.., men har tenkt litt på hvordan det er med tungt fordøyelig mat vi og, men det blir nok ikke til at vi prøver det.. Får det ikke helt til å stemme.. Det sies jo at riene gjerne stopper opp hvis mor sin kropp er for sliten. Da tenker jeg at de gjerne heller ikke starter om mor er for sliten, og hvis kroppen må bruke all sin energi på å fordøye mat, hvordan kan da kroppen jobbe med signaler om å starte fødselen? Så sliten som man blir av sånn mat også..? Men sex er jo den ene tingen som det faktisk er bevist at virker på å modne og sette i gang fødsel, og DA er det plutselig ikke snakk om at baby ikke er klar for det.. Det er bare når det gjelder alle ANDRE kjerringråd det. Merkelige greier... Vi fortsetter i allefall å kose oss, og snart har vi nok tulla her
erteposen + 4 Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Det er fysisk umulig at noe som skal påvirke førdøyelsesystemet skal påvirke modning, og du kan bare risikere at du er dårlig under fødsel. Sex, sex og mer sex.
Line3 Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Forskjellen på at ikke så mange reagerer på sex som modning er vel at de fleste av oss antagelig har bedrevet litt av det jevnlig - mens å sjokkere kroppen med humpete båtturer o.l. blir en litt annen greie - synes jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå