Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 jeg trodde murringer var vanlige mens-smerter jeg...altså vondt i magen mens smerter... og idag kjenner jeg at det presser litt mer neddover..pluss at flere ganger idag så har jeg fått noe jeg synes var veldig rart... Jeg kjenner sånne dirringer der nede, som om når du holder en sånn liten chiuauahund som fryser hele tia, sånn risting der nede kjennes det ut som..eller..dirring da...akkurat som en maskin som dirrer forsiktig.. og det var ikke før jeg snakka med mamma at hun sa at det var murringer...??? jeg trodde murringer var vanlige mesn smerter bare jeg..så dette har jeg alldrig opplevd før.. jeg er enda ikke sikker på om det er sannt dette...noen som kan fortelle meg om det virkelig er sånn murringer er? ...veldig rart isåfall..begynnte før idag å bekymre meg om babyen kansje frøs ellernoe der nede...heheheh... rare greier...
81-Mamma<3<3 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 he,he... babyen fryser nok ikke Jeg hadde murringer, men det var mer som vanlige menssmerter. Mulig noen var litt annerledes enn til vanlig - det husker jeg ikke helt. Men jeg var mye bekymret for om jeg kom til å abortere, for det kjentes jo slik ut! Men er i uke 26 nå, og alt er godt Jeg merket nok ikke slik risting som du beskriver, men det kan være helt normalt! Livmoren strekker og utvider seg, og enkelte kjenner det godt!!!! Det går nok fint skal du se!! Tenk positive tanker
*Bo*og*Junior* Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Hehe.. Dette høres ut som meg i starten! Jeg hadde murringer, som var som mer vibrering. Jeg trodde at jeg hadde motatt sms på mobilen jeg hadde i lomma, men det var bare slike murringer. Det gikk vel over etter jeg passerte 2-3 måneder. Som sakt overnfor, er dette bare livmoren som strekker og tøyer på seg, helt normalt.
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Når jeg snakker om murringer mener jeg ihvertfall mensmurringer=) Jordmoren min påsto at den ristingen var babyen som tisset faktisk, hehe=)
soleia Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Har hatt slik dirring eg og, og lurte veldig på kva det var. Las at fleire her inne hadde hatt det, og at det kjem av at babyen tissar. Nokon får vist slike skjelvingar når dei tissar etter dei er fødde og, men babyen i magen her har ikkje hatt det på ei stund no.
♥ anonym♥ Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 den dirringen er babyen som tisser ja. kan virke som det merkes best når man bærer på gutter, for mine venninder med gutter har kjent dette, de med jenter har ikke. murringer trodde jeg var mens vondt. slik som mensmurringer når man ikke er gravid. (de man ofte kjenner i det mensen skal til å komme)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2009 Bo og babybaby... det er nok sånn telefondirring jeg mente ja ho rister av og til når ho tisser og ja.. men er ikke lik dirring som jeg mente men takk for alle svar den der telefondirringen var en god forklaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå