Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 av sjokolade!!! fy søren,går ikke EN dag uten at jeg spiser en!! og jeg som liksom skal slanke meg hihi.
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Må kunne unne seg noe godt ;-) Jeg tror de putter noe inni sjokoladen, som gjør at man bare må ha det. http://www.youtube.com/watch?v=xmvZHn-L1Kw&feature=related syng med
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 sang med og,sambo fatta null hihi Og jeg garanterer deg at nå fikk jeg den sangen på hodet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå