Pennuna Skrevet 23. mai 2009 #51 Skrevet 23. mai 2009 14 dager igjen. Ingen tegn på noe som helst. Rart med det- selv om det er to uker igjen, går jeg liksom og analyserer tegn fra kroppen min hele tida, men det er ingen grunn til å forvente at ungen kommer før om to uker..
~Mita~ Skrevet 23. mai 2009 #52 Skrevet 23. mai 2009 41 dager igjen i dag og per definisjon høygravid fra i morgen av!!! =) ENDELIG!! Har følt meg høygravid en god stund nå...
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 23. mai 2009 #53 Skrevet 23. mai 2009 12 dager igjen, og har troen på å føde om ikke så altfor mange dagene. Mye forandringer i kroppen i det siste! Men det er vel bare kroppen som lurer meg=P Jaja, er ihvertfall ikke mer enn en måned igjen!
Moniqe78 Skrevet 23. mai 2009 #55 Skrevet 23. mai 2009 Hei 54 dager igjen... Tror lillegutt driver og fester seg. Mye smerter nederst i magen. Stikk innimellom som gjør vondt!! Lykke til alle som har termin nå, missunner dere! Jeg er kjempestor og får daglig spørsmål om jeg er på overtid med tvillinger :-o Jeg er så lei!!!
MinnieMe Skrevet 23. mai 2009 #56 Skrevet 23. mai 2009 Termin om 1 time og 4 minutt... hehe... men hvem teller.... Har mistanke om at dette blir på overtid da, ingen umiddelbare tegn på at noe skjer snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå