Gå til innhold

Hvordan er formen?


straks4

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen dere andre blivende junimammaer? Har dere noen tegn på at fødselen nærmer seg?

 

Jeg er 38+1 i dag, og har vært i veldig god form siden jeg gikk ut i permisjon. Til tider har jeg utrolig med energi.

 

Har også de siste ukene hatt mer og mer murringer. Håper at dette er med på å gjøre ting klart, og at gutten kommer om ikke så altfor lenge. Vi gleder oss kjempemasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer denne! Jeg har også mye murringer, det bør være til nytte å gjøre ting klart ja :) Murringer og kkynnere hele tiden jo. Har termin om 4 uker, men får jo ikke permisjon før ti dager før termin, jeg går på skole skjønner du, og har siste eksamen, muntlig eksamen ti dager før. Så er det bare å puste ut etter det :)

Kjenner det hadde vært godt å tusle hjemme nå istedetfor å drasse magen avgårde på skolen hver bidige dag...bekkenløsninga som bare blir verre hjelper ikke på...Men men, alt går! Skal bli godt når hun kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Formen er ok bortsett fra tømmerstokklegger og litt leggkramper til tider. Har ikke murringer? Ikke tror jeg hun har sunket ned i bekkenet heller...hm.

 

Det verste er egentlig at jeg begynner å bli så utolmodig!! Klarer nesten ikke å vente på at hun skal komme :) Er ifølge UL-termin 38+1, men mensterminen er nå på tirsdag...spennende, spennenede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...