Ingen_nick_ledig Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Lurer litt på hvordan jeg skal pynte dåpsbordet... Hvilke blomster har dere hatt? Bilder??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 har ikke bilder på denne pc-en, men til gutten vår hadde vi buketter, der blått og hvitt var hovedfargene, og til jenta vår kjøpte vi noen liljelignede blomster i hvitt og rosa, og lagde buketter av disse. Vi gikk på MesterGrønn begge gangene, og kjøpte noe fra snitt-blomster-utvalget. Ellers er jo gerbera en genial blomst, da kan du f.eks. ha en enkel gerbera i en enkel vase flere steder på bordet, eller du kan snitte stilken av, og ha gerbera-blomst og flytelys i skåler. Det angrer jeg litt på at jeg ikke gjorde. Ikea har noen blanke skåler til 5 kr/stk som jeg vil tro passer fint til slikt
TurboPrinsessen:-) Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Dessverre ikke bilde, men vi hadde en enkel rosa rose i tynne vaser. Tror ikke vi hadde mer enn 4 stk. Hadde langbord og var 25 stk. Ble veldig fint, akkurat passe og ikke for mye. Var jo så mye annet som skulle på bordet.. ikke av pynt, men kopper og fat og slike ting. Så hadde vi også rosa telys i høye telysestaker.. ( 2 forskjellige høyder pr sett)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå