Gå til innhold

Hvor har du kjøpt mammaklær?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du kjøpt, ca pris og er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) pga moten som er nå så har jeg kun kjøpt noen mamma tights på PoP, de er kjempe gode... koster 249 kr..

Skrevet

Jeg har kjøpt utrolig lite når jeg tenker meg om. Har jo vært mye sykmeldt og har ikke trengt å bekymre meg for jobbklær, men jeg tror ikke innkjøpene hadde vært så store.

- lange singletter på Gina og Vera M. Er høygravid, og de brukes fortsatt 400,-

- 1 grå jeans fra HM. Fornøyd, og den passer til alt annet jeg har 399,-

- to tights, en sort og en grå. Hadde ingen fra før. Begge fra Gina 200,-

- en jakke fra HM, grå med hette til fritidsbruk 299,-

- en graviditetstopp som er lilla 199,-

- grå tøysko fra camper som ikke trenger knytting 600,-

Ellers har jeg brukt tunikaer som jeg hadde fra før, og en del bukser kunne jeg bruke lenge. Jakken i A-form har passet hele tiden. Hadde bhèr fra sist i større str.

Skrevet

Kjøpte på Bestseller i Danmark, og er sykt fornøyd!!

Håpløst at det ikke går an å få tak i noe tilsvarende her...

Skrevet

har ikke kjøpt så mye, jobber i barnehage så joggebukser i l har jeg kjøpt noen av.

men har kjøpt 2 bukser på h&m tror de kostet ca 300 er veldig fine.

og noen topper( husker ikke hva de kostet)

ellers har jeg fått noen bukser og topper(vet ikke hvor disse er fra)

Skrevet

Jeg var idag å handlet på OutletOne, tror denne butikken kun finnes i Vestby utenfor Oslo ? . . Der fant jeg iallefall kjempe fine og billige olabukser.. Til 200 kr pr stykk.. De er fra Polarn &Pyret... Koster egentlig 600 mn denne butikken selger b-varer tror jeg, så derfor er det billigere :):)

Skrevet

Har kjøpt veldig lite i mine to forrige svangerskap. Nesten bare jeans jeg har kjøpt som er mammaklær. Ellers så er jo moten slik nå at det er masse vanlige klær som er fine å bruke også.

Skrevet

Fått lånt noen penbukser + en dongeribukse av svigerinnen min.

Kjøpt ei bukse på mamas and papas i London, og ei bukse på mamasita på forus. Den fra Mamasita kostet vel godt en tusenlapp, men bor så og si i den =)

Ellers bruker jeg tights og tunikas som ikke er reknet for gravide, men som passer godt likevel. Og kjøpte noen topper på en butikk i Newcastle, husker ikke hvilket merke, men fikk masse for ca 700 kroner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...