cec26 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hei;) pga moten som er nå så har jeg kun kjøpt noen mamma tights på PoP, de er kjempe gode... koster 249 kr..
erteposen + 4 Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Jeg har kjøpt utrolig lite når jeg tenker meg om. Har jo vært mye sykmeldt og har ikke trengt å bekymre meg for jobbklær, men jeg tror ikke innkjøpene hadde vært så store. - lange singletter på Gina og Vera M. Er høygravid, og de brukes fortsatt 400,- - 1 grå jeans fra HM. Fornøyd, og den passer til alt annet jeg har 399,- - to tights, en sort og en grå. Hadde ingen fra før. Begge fra Gina 200,- - en jakke fra HM, grå med hette til fritidsbruk 299,- - en graviditetstopp som er lilla 199,- - grå tøysko fra camper som ikke trenger knytting 600,- Ellers har jeg brukt tunikaer som jeg hadde fra før, og en del bukser kunne jeg bruke lenge. Jakken i A-form har passet hele tiden. Hadde bhèr fra sist i større str.
Juni prinsesse Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Kjøpte på Bestseller i Danmark, og er sykt fornøyd!! Håpløst at det ikke går an å få tak i noe tilsvarende her...
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 har ikke kjøpt så mye, jobber i barnehage så joggebukser i l har jeg kjøpt noen av. men har kjøpt 2 bukser på h&m tror de kostet ca 300 er veldig fine. og noen topper( husker ikke hva de kostet) ellers har jeg fått noen bukser og topper(vet ikke hvor disse er fra)
❤Lille håp❤ Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Jeg var idag å handlet på OutletOne, tror denne butikken kun finnes i Vestby utenfor Oslo ? . . Der fant jeg iallefall kjempe fine og billige olabukser.. Til 200 kr pr stykk.. De er fra Polarn &Pyret... Koster egentlig 600 mn denne butikken selger b-varer tror jeg, så derfor er det billigere :)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Har kjøpt veldig lite i mine to forrige svangerskap. Nesten bare jeans jeg har kjøpt som er mammaklær. Ellers så er jo moten slik nå at det er masse vanlige klær som er fine å bruke også.
Mor di! Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Fått lånt noen penbukser + en dongeribukse av svigerinnen min. Kjøpt ei bukse på mamas and papas i London, og ei bukse på mamasita på forus. Den fra Mamasita kostet vel godt en tusenlapp, men bor så og si i den =) Ellers bruker jeg tights og tunikas som ikke er reknet for gravide, men som passer godt likevel. Og kjøpte noen topper på en butikk i Newcastle, husker ikke hvilket merke, men fikk masse for ca 700 kroner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå