Mammaioktober Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Mannen min har bursdag i august, og så skal vi få baby i oktober i år. Jeg har lyst til å kjøpe noe spesielt til han i år, siden det er et spesielt år for oss Har dere noen gode forslag til meg? Hva hadde dere villet gi til deres babypappaer?
monca*84*j12 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Dette syntes jeg er litt spesielt.. Jeg skal kjøpe den med bar(er), gravere datoer og navn osv som betyr noe for oss... http://www.personligesmykker.com/Menn/cat57940_43782.aspx
Juni prinsesse Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Ta en tur til fotografen og ta bilder av deg selv om magen, både med og uten klær og lag et lite album til han. Vi tok bilder sammen, men han var mest fornøyd med de som bare var av meg. Og jeg må også innrømme at mange av dem ble veldig fine. I og med at far fikk velge ut bilder, endte vi opp med litt flere enn vi egentlig hadde tenkt, så jeg tror dette er noe han kan bli veldig glad for )
Mammaioktober Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2009 Det var også fint forslag Hva koster sånne bilder? Er det ikke ganske dyrt?
Juni prinsesse Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Vi betaler 80,- pr bilde, så lenge vi velger flere enn 8 og da følger album med. Så så forferdelig dyrt er det ikke ) Bildene er da 14X14 Det som er veldig, veldig dyrt er om du velger de fotografene der du MÅ ha med ramme. Da kommer du sjelden under 2500,- Men mange fotografer har kampanjer akkurat nå, og det med gravide er fremdeles ganske nytt, så det er mulig å få gode tilbud )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå