Gå til innhold

Besteforeldre som gir 2åringen masse usundt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det problemet har vi..farmoren og farfaren til gutten vår har det med å gi ting som vafler med nugatti, o'boy på tutekop og non stop når de passer han..han er 2 år..

Hadde dere syntes det var OK eller hadde dere sagt fra? Syns det er litt dumt at de stadig gir usunne ting, men syns det er vanskelig å si i fra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har overhodet ikke problemer med å si ifra om ting. :-)

Men - jeg har innfunnet meg med at besteforeldre gjør sånt. Og om de ikke er barnepassere veeeeeeldig ofte, hadde jeg oversett det. :-)

Skrevet

Jeg har sagt fra om det siden ungene ble født jeg, men noen mangler bare gehør rett og slett. Men det er ikke så mye da, men de må liksom alltid få kjeks eller noe når de er der. Eller 3 yoghurter pr. dag osv

Skrevet

Enig med solstråle. Om dette skjer kun av og til hadde jeg ikke giddet å lage rabalder av det.

MEN, om du føler det blir helt feil, må du bare si fra. Dette er du som bestemmer,

Skrevet

Jeg husker selv hvor stas det var å få vafler og drops hos farmor, tre flatbrød oppå hverandre med mye mer smør enn hjemme, sjokolade og tyggis. Dette er noe som hører barndommen til, å få litt "ekstra" hos besteforeldre. Gode barndomsminner. :)

Gutten min er 2 år, og han er på besøk hos foreldrene mine ca 1 gang i uken og jeg bryr meg lite om hva han får der (så lenge det ikke er noe sinnsykt da.. :P) Om han får en is, kjeks eller saft, vafler eller non stop, så kjekt for dem og velom'en!

Nesley; hvis de passer han 3-4 ganger i uken skjønner jeg du reagerer, hvis ikke så er det vel ikke så himla farlig? Ellers er det jo bare å si ifra, men pass på å ikke virke for hysterisk. :P

Skrevet

Det kommer jo an på mengden og hyppigheten.

Her får besteforeldrene gjøre som vil. Det er ikke ofte, eller mye, og han vet forskjell på hjemme og hos dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...