Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vanlig å være kvalm?

Får nesten ikke i meg noe mat, er konstant sulten, har skikkelig hodepine og kaster opp daglig. Hvor lenge skal dette fortsette?

Begynner å bli ganske sliten nå, og sitter i tillegg med en hjemmeeksamen jeg ikke får skrevet noe på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei?

For de fleste gir det seg etter 3 mnd....jeg er ikke så heldig(er i uke 19 nå). Hvor ofte kaster du opp? føler du at du får i deg NOE? får du i deg veske?

Jeg synes du skal høre med legen din, jeg fikk noen piller som skal hjelpe som jeg kan ta hvis det blir veldig ille!

Du trenger nok ikke bekymre deg for babyn, så lenge du får i deg NOE men hvis du sliter med å få i deg mat og vann hadde jeg ringt til legen bare for å høre hva han/hun mener!

Skrevet

idag har jeg fått i meg en kopp med rett-i-koppen. Vann blir jeg generelt kvalm av, og sliter med å holde nede, men det går akkurat. Regner med at hodepina er et resultat av væskemangel, for den kommer utpå dagen og med en gang jeg våkner.

Jeg anntar at babyen har det bra, og at det jeg får i meg av næring går til den. Er bare fryktelig slitsomt at det ikke er noe igjen til meg...

Er 13 uker på vei, og har vært dårlig siden uke 7.

Skrevet

anbefaler å drikke små slurker vann om gangen og IKKE iskalt vann!

Men jeg hadde også ringt til legen min og spurt om hva han/hun synes!!!!

Skrevet

Da har jeg pratet med legen, som mener jeg har en mild verson av hyperemeettellerannat. Det e vist ekstrem svangerskapskvalme eller noe slikt. Fantastisk...

Skrevet

vis det e nå trøst e det flere av oss. æ e i uke 22 og e enda veldi dårli:(

håpe det går over før dæ når du bekke 14 uke ;)

Skrevet

Jeg var kvalm til uke 17 med førstemann, ikke kvalm i hele tatt med nr2 og nå er jeg enda kvalm og er i uke 14.....

Utrolig slitsomt........ Det viktigste er at du får i deg væske. Cola er det eneste jeg får i meg og det drikker jeg ikke vanligvis. Men nå er det himmelen..... Så prøv med noe søt drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...