Gå til innhold

UL i dag:o)

Jente 2 år, gravid igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på ordinær ultralyd i dag!! ÅÅåååå det var gøy!! Vi fikk se en nydelig, liten og frisk JENTE! Akkurat som mor hadde på følelsen:o) Det så ut som hun lå og slappet av, med bena i kors og hendene foran ansiktet:o) Helt fantastisk å se på!!! Har vært og kjøpt noen rosa småting i dag:o)

19+1 i dag, termin 17. oktober! Gleder oss nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare dele det med dere:o) Delt glede er dobbel glede!! Noen andre som har noen gladmeldinger??

Skrevet

Gratulerer med en liten prinsesse:) Så koselig:) Jeg var på ultralyd for en uke side, føles som ett år siden. Savner det, var bare så utrolig fantastisk.

Oktoberjente her også:)

Lykke til videre:)

Skrevet

gratulerer så masse:)høres helt fantastisk ut.

JEg tror det er ei lita novemberjente i magen min. teller dager til jeg skal på ordinær ul 15 juni.

Skrevet

Gratulere, jeg får også jente 17.oktober:D

Skrevet

Gratulerer så mye :) Jeg får også oktoberjente :) termin 15 :)

Skrevet

gratulerer så mye! Jeg HAR en oktoberjente, 16. oktober! Nå får jeg en oktobergutt på samme dato! :)

Skrevet

hehe må bare kommentere datoene: hvordan i alle dager har dere greid å bli gravide på samme tid;)(snakk om å være flink til å planlegge)

hihi

Skrevet

Visst den var til meg, så var det godt planlagt ja! ;) hehe jeg ønsket meg to år mellom ungene...og fikk det på datoen!! hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...