Gå til innhold

Sunn snacks, hva spiser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må virkelig kutte ut sjokoladen her. Og trenger hjelp til sunne alternativer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pica på sukkererter fra bendit. Spiser 3-4 poser om dagen. Pluss at det går med minst 5 gulrøtter også. Mmmmm!

Skrevet

Jordbær er godt :)

Skrevet

Sjokolade dekket rosiner er et litt "sunnere" alternativ enn vanlig sjokolade, og de er kjempegode ;-)

Skrevet

Bendit gulrotsnack er kjempegode, ellers lager jeg en del smoothie som jeg enten drikker mens den er fersk og kals, eller jeg fryser den og spiser den som is

Skrevet

Soltørka aprikos, gulerøtter, epler..

Skrevet

Nøtter

Gulrot med holidaydip

Alt av friske bær i sommer og høstsesongen.

Bær og frukt delt opp i biter som jeg dypper i smeltet kokesjokolade (70% kakao)

Sukkererter

Druer

Bare mørk kokesjokolade

M-sjokolade med peanøtter: En del kalorier, men bedre enn annet snacks fordi det har lav GI, og dermed gir det ikke store svingninger for blodsukkeret.

Skrevet

Venter på en venninne som skal komme på besøk ikveld, vi skal se en DVD sammen, og bare kose oss.. Har laget et lite fruktfat med vannmelon, honningmelon og druer.. Kunne gjerne lagt på litt jordbær også, men de som var i butikken så ikke spiselig ut.. :)

Når det er sagt, så har jeg kjøpt inn sjokolade og snacks også..:D

Skrevet

Frosne druer er deilig på en varm sommer dag!

Skrevet

Kjempefint!

Kom med flere ideer hvis noen har.

Gleder meg til jordbærsesongen starter..

Er det forresten noen som vet når den sunne sjokoladen fra Sjokoladeprinsen kommer(han som vant skaperen)?

HI

Skrevet

2 bananer og en halv liter melk miksa til milkshake er kjempegodt, savner verken sukker eller is i den:D

Skrevet

Mener du det er sunt?

Skrevet

eple og banan dyppet i vaniljekesam! Og selleristang dyppet i salsasaus.. er litt sterkere det. Smoothie er også kjempegodt!

Skrevet

Blander kanel og kanskje litt sukker (om man ikke er så veldig redd for det) i kesam og dypper eplebiter i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...