Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Må virkelig kutte ut sjokoladen her. Og trenger hjelp til sunne alternativer..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har pica på sukkererter fra bendit. Spiser 3-4 poser om dagen. Pluss at det går med minst 5 gulrøtter også. Mmmmm!
Norwegian by injection Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Sjokolade dekket rosiner er et litt "sunnere" alternativ enn vanlig sjokolade, og de er kjempegode ;-)
Tommage♀♂ Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Bendit gulrotsnack er kjempegode, ellers lager jeg en del smoothie som jeg enten drikker mens den er fersk og kals, eller jeg fryser den og spiser den som is
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #7 Skrevet 22. mai 2009 Nøtter Gulrot med holidaydip Alt av friske bær i sommer og høstsesongen. Bær og frukt delt opp i biter som jeg dypper i smeltet kokesjokolade (70% kakao) Sukkererter Druer Bare mørk kokesjokolade M-sjokolade med peanøtter: En del kalorier, men bedre enn annet snacks fordi det har lav GI, og dermed gir det ikke store svingninger for blodsukkeret.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #8 Skrevet 22. mai 2009 Venter på en venninne som skal komme på besøk ikveld, vi skal se en DVD sammen, og bare kose oss.. Har laget et lite fruktfat med vannmelon, honningmelon og druer.. Kunne gjerne lagt på litt jordbær også, men de som var i butikken så ikke spiselig ut.. Når det er sagt, så har jeg kjøpt inn sjokolade og snacks også..
Norwegian by injection Skrevet 22. mai 2009 #9 Skrevet 22. mai 2009 Frosne druer er deilig på en varm sommer dag!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Kjempefint! Kom med flere ideer hvis noen har. Gleder meg til jordbærsesongen starter.. Er det forresten noen som vet når den sunne sjokoladen fra Sjokoladeprinsen kommer(han som vant skaperen)? HI
M<3M Skrevet 22. mai 2009 #11 Skrevet 22. mai 2009 2 bananer og en halv liter melk miksa til milkshake er kjempegodt, savner verken sukker eller is i den:D
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 22. mai 2009 #15 Skrevet 22. mai 2009 eple og banan dyppet i vaniljekesam! Og selleristang dyppet i salsasaus.. er litt sterkere det. Smoothie er også kjempegodt!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #16 Skrevet 22. mai 2009 Blander kanel og kanskje litt sukker (om man ikke er så veldig redd for det) i kesam og dypper eplebiter i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå