Gå til innhold

Fantastisk - tenk at jeg er gravid igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En like herlig følelse denne gangen - og like lyst til å ROPE det ut. Skulle tro den trangen ble mindre for hver gang - men det er den tvert i mot.

Ble gravid på 2pp - og venter nr 3. Håper den lille spiren holder seg fast og at vi blir en familie på 5 på nyåret.

Har vært på BIM de andre graviditetene også - skikkelig koseli!!

TJOHO -sååå gla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååååå mye med spire nr 3 =)

Jeg venter nr 2 og har også hengt her inne på BIM tidligere, første gang da jeg gikk gravid med datteren min i 2005/2006.

Ellers har jeg hengt inne på Bli gravid siden sommeren -08 da vi bestemte oss for å få nr 2, ble gravid i januar (etter 6 mnd) med nr 2 og 3(!!!), men mistet 3 mnd på vei - er gravid igjen etter første forsøk etter at jeg mistet, så håper den sitter denne gangen!! Er 7+1 i dag og stoooor mage allerede!!! Vanskelig å skjule den =)

Ønsker deg lykke, lykke til med nr 3 =)

Klem fra

Skrevet

Grattis, grattis!

Jeg venter nr 2 i januar, og koser meg veldig med å være her inne på bim. Var det sist også i 05/06 med prøving og så videre her inne :)

Kjenner meg veldig igjen med ønske om å rope ut av glede. Tok bare noen timer fra pos test til jeg fortalte det til de 3 beste venninnene mine.. Skal si det til mamma og pappa i morgen. Glerder meg til det. Ellers så tenkte vi å ikke være så strikte på den 12 ukers hysj-hysj regelen denne gangen. Går det galt, så er det jo greit at folk vet det og, synes jeg.

Si sees sikker fremover! Kos deg med spiren :)

Skrevet

Ja det er supert å være gravid igjen!

Så dere har bege 06 barn, koselig - vi sees vel en del her da. og inne på januarklubben :):) Regner med jeg føder i februar, går alltid over terminen, men holder meg nok på januarklubben.

Håper på ei flott tid - og at alle små nurk holder seg på plass i 9 mnd.

og rart hvor fort man får mage - tipper jeg får det jeg og. hadde det med nr 2. men ikke med nr 1, og det er vist ganske vanlig.

klemklem

Skrevet

Jeg venter også 3 man i jan/feb, har ei 05. og en 08 fra før s¨tror det skal bli hektisk, men gleder meg. Har også holdt til her på bim begge gangene, er litt morsomt å følge flere t barnsmødre også, hihi

Skrevet

hei!

jeg har selv mens termin den 30.jan, men går ALLTID over så vurderte feb-klubben. men tror jeg henger meg på januarklubben - det er de jeg kjenner fra bli gravid.

Lykke til - ja jeg tror også det blir hektisk med tre :) men sikkert hærlig også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...