PrøvLykken Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Jeg skal føde der, og lurer på om det er noen som har erfaringer der fra. Er det virkelig sant at man kan gå 3 uker over termindatoen der? Hva skal man ha med til fødsel/barsel? Blir glad hvis noen har tid til å svare:)
Han79 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Jeg fødte på Bærum for litt over et år siden. Jeg hadde også hørt mye negativt og flere "skrekkopplevelser" fra Bærum. Jeg vil bare si at min fødselsopplevelse var (situasjonen tatt i betraktning) veldig fin. Jeg følte meg ivaretatt og trygg under hele fødselen. Og jeg hadde en lang og litt komplisert fødsel som endte i haste-keisersnitt i hui og hast. Jeg var forøvrig redd for å gå langt over tiden (pga stort barn) og fikk 4-5(gratis) modningsakupunktursbehandlinger. Alle jordmødrene jeg møtte både før og etter fødselen va veldig sympatiske og hyggelige. Så som alle andre steder tror jeg det er veldig avhengig av hvem du treffer på. Ikke hør på alt du hører. Masse lykke til! Du har noe helt fantastisk foran deg.
PrøvLykken Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 Takk! Veldig godt å høre om alle som er fornøyde:-) Tror jo det skal gå bra, håper bare fødselen starter i passe tid...
Dotten Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Ingen sykehus som tillater noen å gå over 14 dager vel? Aldri hørt om dette i hvert fall, og om du skulle gå vel lenge, så bytt sykehus! Fritt sykehusvalg Forhør deg under timen du blir kaldt inn på en måndes tid før termin. Jeg fødte på Bærum og var superfornøyd med føden. Vel, nå endte også jeg med hastekeisersnitt, men alt gikk rolig og kontrollert for seg. En kjempegjeng på både føde og operasjon! Ønsker deg masse lykke til PS: Snart 4 år siden jeg fødte da!
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Jeg fikk min første der og det eneste jeg egentlig kan klage på var at poden meldte sin ankomst midt i vaktskiftet som jo var en smule stressende for alle parter, men det er vel ikke noe man kan klandre sykehuset for :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå