giggsi Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 fornøyd. Og forbauset over hvor lite vondt jeg har.
Tommage♀♂ Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Så bra=) ..og så rart at vi er laget så forskjellig! Hvorfor får noen kjempepupper mens andre (jeg) bare får utdelt en brystvorte?
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 bare en brystvorte??..huff,skjønner du ikke er helt fonøyd da,ja... He he..
giggsi Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2009 ja,det kunne vært litt jevnere fordelt.
lÅktiHaUDe Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 så flott da jeg hadde heller ikke vondt etter operasjonen var på venninne besøk samme kveld, men det var visst ikke helt normalt fikk jeg beskjed om.. hehe Nå er det snart 3 år siden jeg gjorde det og jeg er fortsatt super fornøyd ) ønsker deg lykke til videre med de nye puppene
giggsi Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2009 Jeg betalte ingenting. Fikk alt dekket. er så fornøyd så langt.
dårlig ånde Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 ja jeg vil også veldig gjerne at du forteller litt om denne operasjonen din (gratulerer forresten ) bl.a. hvor mye du reduserte og hvor lang tid det tok fra du bestilte 1. gangs konsultasjon til du nå sitter fornøyd med det endelige resultatet, og hvor du gjorde det selvfølgelig. værsåsnill? har fryktelig lyst til å sette igang en sånn prosess selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå