Gå til innhold

Den Gravide Mannen - på tvnorge nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er galt å kalle vedkommende en gravid mann når han tross alt er født som jente, føler liksom ikke det er en stor sensasjon at en kvinne kan være gravid ;-) Ja, jeg vet jo at han har tatt hormoner og offisielt blir sett på som mann nå, men hadde nok blitt vesentlig mye mer imponert om som var født mann ble gravid, DA snakker vi verdens første gravide mann...

Skrevet

Akkurat det samme tenker jeg. Hva er sensasjonen egentlig?

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Det gjør meg kvalm!!!!

Stakkars unge som ligger i livmora og blir forpestet med hormoner han må ta for å få opprettholde sitt mannlige utseende!! Han er bare sensasjonslysten og gal!

Skrevet

ekkelt..

og de skal ha barn igjen nå i juni..

Skrevet

Sensasjonen er jo skapt av media. Overskriften "GRAVID MANN!" gikk verden over, og først når man har fått satt seg inn i saken skjønner man at dette er ikke et mirakel. Alt er jo logisk og fullt mulig, og kommer sikkert til å skje igjen. (Dette paret gjorde det jo igjen, venter sitt andre barn i juni).

Det jeg reagerer på, er de voldsomme og hatefulle reaksjonene dette paret får. Jeg kan ikke fatte at utenforstående får seg til å si den ene tingen verre enn den andre, jeg mener det er DE som er "monstrene". Det er ikke foreldrene til disse barna som risikerer å "ødelegge" barnas emosjoner og livskvalitet, det er alle de hatefulle og rspektløse menneskene rundt dem.

Skrevet

synes ikke det var så ekkelt, han hadde jo alle reproduksjonsorganene intakt.. Har ikke noe problem med dette jeg.

Skrevet

Han sluttet jo å ta testosteron når han ble gravid. Sett dere inn i saken før dere begynner drittkastinga...

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

So? Han har allikevel alvorlig høye mengder av testoseron i blodet, og dette går over i placenta. Helt normal logikk. Han har mannlige hormoner og har gått på dette lenge. Ergo ikke en kvinne. Han har selv valgt å bli mann, og er gift med en kvinne. hun kunne ikke få barn - sånn er livet!

Skrevet

Synes hele saken er tull og tøys.

Det ligger ingen sensasjon i at en kvinnekropp kan føde barn.

Jeg har ikke fulgt med i denne saken etter å ha lest linje to (?) eller noe sånn i første artikkel som omhandlet dem. Skjønner det hele er opphypet av media, men paret har vel melket situsjonen litt selv også ser det ut til.

Skrevet

Det høres helt ideelt ut! Så deilig om mannen min kunne gått gravid i stedet for meg!

Gjest Toxic
Skrevet

At det absolutt ikke er noen sensasjon.

Skrevet

Hver eneste celle i kroppen til dette menneske tilsier at det er kvinne, uansett hva slags hormoner den svelger for å få mørkere stemme og skjegg. Pluss reproduksjonsorganer er kvinnelige. Noe i hodet sier at det er en mann, men biologien sier noe annet. Så det er en av milliarder kvinner som fikk barn, ikke noe spesielt i det hele tatt. Irriterer meg bare.

Skrevet

Helt tragisk hele greia... Hadde denne personen faktisk stått for at hun var i "feil kropp" så hadde h*n ikke gjort dette for å få barn, men faktisk stått for det h*n valgte. Velger man bort alt som har med kvinnekroppen å gjøre, så kan man gjøre det ordentlig. Det er en kvinne, ikke en mann, og jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt så stor sak ut av det.

Skrevet

Jeg synes det var fryktelig hvordan media skulle oppføre seg og folka som var i mot dette. Virka som en helt grei familie, og jeg tror de angret litt på å gå ut med dette, for det ble en sak nesten uten dimensjoner. Hærligheten, det satt mennesker i biler utenfor huset og bare venta på at paret skulle komme ut.

Til selve paret. Skjønner godt at han valgte å forsøke å få barn siden ikke dama kunne. Ser ikke problemet med det heller.

Skrevet

Nesten uten unntak velger de som gjennomgår kjønnsskifteoperasjon å fjerne nettopp det som gjør dem til kvinner/menn. En kvinne vil fjerne bryster/livmor/eggstokker+ledere m.m. En mann vil tilsvarende amputere penis/testikler. At denne personen valgte å beholde alt med unntak av brystene gjør meg forvirret. Hun er da ikke en mann i mine øyne.

En kvinne/mann som er født i feil kropp har min dypeste medfølelse, forståelse og respekt for valg de tar når det kommer til operasjon og bruk av hormoner.

Dette tilfellet blir bare rart i mine øyne. Halvt kvinne og halvt mann!

Og det er ingen sensasjon at en med livmor får barn. Uansett om han føler seg aldri så mye som en mann!

At de får gjennomgå av media får de nesten bare tåle når de velger å selge storyen til 5-10 forskjellige kanaler/aviser/sladreblader....

Skrevet

han gikk selvfølgelig ikke på testosteron og hormontilskudd før og når "han" var gravid.. han sa jo selv på slutten at han regnet med at musklene og den dypere stemmen kom tilbake når han startet på pillene igjen...

han er fysisk 100% kvinne når han var "pille-fri", hadde livmor, eggstokker og kvinnelig kjønnsorgan, som på utsiden endret seg og begynnte å vokse pga mannlig hormontilskudd.. han er ikke den første som har gjort dette og ikke den siste..

viss en ser på hva som var gyldig grunn for å få endre sitt offisielle kjønn, var det nok å fjerne brystene... vil du da si at kvinner som fjerner begge brystene ved brystkreft er ekle og ikke kvinner?

det var jo meningen at kona skulle bære frem barnet, men kunne ikke, så hvorfor er det ekkelt at hennes egentlig lesbiske partner ikke skulle kunne gjøre det? kunn fordi han gikk på MIDLERTIGIGE sterodier og hormonkurer?

fint for dem! absolutt full støtte her! de var fullt klar over hva de gjorde og hvilke konsekvenser det fikk. barne var friskt og velskapt, der er det viktigste beviset på at dette skulle være greitt i deres tilfelle!

Skrevet

dette var jo 100% planlagt, for allt du vet kan han ha sluttet med pillene sine flere år i forveien.. det er en grunn til at en må ta piller hver dag for å opprettholde testosteronmengdene i kroppen... fordi det ikke er permanent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...