Gå til innhold

Nå er jeg frustrert og trenger hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten på 7 mnd har blitt lagt uten å sovne ved puppen i ca 3 uker. Han får pupp, derette legger jeg han i sin seng.

Problemet er at han blir hysterisk og holder det gående i både 1,2 og 3 timer før han sovner. Vi stryker, synger og sitter ved siden av han, tilbyr vann på flaske. Ingenting hjelper. Både jeg og far bytter på dagene slik at han får litt variasjon. Dette hender også på natten. Er ganske trøtt og rådvill nå. Han må jo lære seg dette da vi skal ha barnevakt snart.

Hvis man tar han opp er alt bra. Blir så frustrert og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med stabeistet mitt.

Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært gjennom den type avvenning selv, men hva med å ha en varmeflaske liggende litt i senga hans mens han får kveldspuppen (sånn at han slipper å legge seg i iskald seng rett etter god, varm pupp?) og gjøre det litt lunt rundt hodet hans sånn som man gjør med spedbarna - så minner det mest mulig om armkrok? Hvis ikke det er prøvd allerede da :o)

Skrevet

Hei du :)

Takk for gode råd, men de er allerede prøvd ut.

Han er så vanvittig sta at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det samme problemet er om natten og nå vet jeg snart ikke mine arme råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...