Gå til innhold

Noenganger må unger bare finne ut slike ting selv, he he

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene mine har fått såpe som ser ut som saftis på pinne. Lillegutt på 21 mnd. maset og maset da han badet ikveld om å få smake. Vi sa selvølgelig nei til å begynne med, men han sluttet ikke. Da sa jeg greit da, smak du! For å si det sånn så tror jeg ikke at han kommer til å mase igjen på leeeeenge! He he ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe=)

Her i huset har frøkna siklet ved kjøkkendisken hver gang hun ser jeg bruker buljongternnger, for hun tror det er store drops! Falt ikke så godt i smak det heller, men smakte helt sikkert bedre enn såpe;)

Skrevet

Så morsomt da! Jeg husker faktisk selv da jeg var liten at jeg syntes buljongterninger så såååå godt ut, husker at jeg smakte engang også, he he!

Skrevet

ok - denne kan jeg toppe;)

Da jeg var ca.2-3 var jeg veldig glad i disse lakris pastillene 'PP' som min far alltid hadde i bilen og i samtlige jakkelommer. En dag var vi på en gård noen km innover i nordmarka på tur. Der hadde di masse sauer som gikk rundt lost på tunet. Mens mine foreldre snakket med noen tilbod min kjære bror meg en handfull med hva han sa var PP pastiller. Henrykt tok jeg imot hele neven og stappet de i munnen og begynte og tygge. Det var sauebæsj....

En annen favoritt jeg hadde var gul saft. Vi fikk det ikke så ofte så det var stas. En dag min bror hadde besok av en kamerat, kom de bort til meg med lure smil og ga meg et glass med bitte litt 'gul saft' i bunnen. Jeg drakk med stor lyst! Det var batterisyre fra et gammelt batteri (du vet de store flate man bruker i lommelykter). DEN fikk han så det suste av faren min for husker jeg.

Skrevet

Jeg tror jeg høyner med denne:

Da jeg var smårolling var familien på spasertur nedover gata. Plutselig utbrøt jeg: "Lade!" og stabbet raskt i vei. Før noen fikk stoppet meg tok jeg en god neve hundebæsj og stappet i munnen. En nabo kom akkurat gående, og fikk store øyna da han så hva som skjedde. Ugh...

Den har jeg fått høre i alle år...=/

Skrevet

he-he, jeg sitter her og tenker for meg selv 'norwegian'; lurer på hvordan M nå vil reagere neste gang han faktisk får en ordentlig saftis!! LOL - han blir kanskje litt skeptisk...!?! he-he

Skrevet

ha-ha! Og det ble 'folk' ut av oss også! Eller...? he-he. Du har spist en håndfull 'hunde lade' og jeg spiste en hådfull 'saue lade' LOL!

Skrevet

He he! Dere da!

Ja, M er nok "scarred 4 life" LOL! Sant det, blir dårlig med saft-is i sommer, he he!

Hvordan går det? Alene ikveld? Fikk mailen din, har ikke svart deg enda da :-(

Skrevet

Ja - alene i kveld og i morgen kveld. Tacos kveld i kveld. Mamma koser seg med et glass Masi. Litt sent med legging - holder på nå. Tilbake litt senere.

Hva er det med 'polet' og tidlig stengetider dagen for helligdager? Får helt fnatt av disse åpningstidene. Gud som jeg savner og bare svippe innom Publix for en flaske Lindemann 9pm, sondager....LOL!

Og du? Kose kveld med M og C?

Skrevet

Pappa og noen kamerater røyka sigar å jeg skulle absolutt smake for jeg trodde det var marsipanstenger med sjokolade utpå, maste lenge, tilslutt ga pappa meg en og jeg tok ett stort tygg, masa aldri igjen for å si det sånn :P

Skrevet

Ååååå det høres deilig ut! Sitter her selv med en varm1.5 liter cola light flaske! *Depressing*

Vi må jo ha litt fri vi også da, LOL! Ja, si det! Ha' ikke peiling jeg! Åååå ja, det hadde vært knall med en Publix på hvert hjørne, uff, du får meg alltid til å savne FL du!!! No fair! Akkurat som ikke jeg føler meg "aleine" nok fra før, he he! Dritt vær og S borte er en dårlig kombo!

Åååå som jeg gleder meg til neste uke! Dere da? Reise feber?

Skrevet

Endelig tilbake - ja, Masi er godt. Så for meg er det egenltig HELT greit at det regner og at F jobber sent, he-he! Nei, været har vært dritt i dag, men jeg har stort sett vært i bilen i hele dag og gjort ærend. Fame for og hente bildene til V - supre! Så til mallen for og kjope solhatter til barna, polet for og hente min Masi (he-he), matbutikken og bhg henting. Taxi dag!

Gleder os masse til neste uke. Ikke reisefeber kanskje, har ikke pakket enda, printet ut reisepapirer eller organisert noe som helst, = men det er jo vanlig her i huset. Gleder oss gjor vi. Vi har savnet strand og palmer. Gleder meg til og ta på mine Reef flip flops igjen LOL! Mine yndlingssko som jeg bodde i året rundt i FL.

Sorry, det var ikke meningen og få deg til og savne FL. Det er liksom ikke så lenge for oss siden vi kom derfra, så vi tenker fremdeles p9 det ganske mye, og smmenligner alt her til Florida. Det 'fader' nok litt av etterhvert hvis vi blir boende her.

Still up....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...