mammas skatter <3 Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 karen e på jobb, så e sitt heime aleine,har vært på jobb i dag i 4 og en halv time.50 % sjukemeldt. legg me ned på soffan å skal opp igjen for å gå på do. brukte 10 min for å klare å komme me opp, gå på do, måtte gå tilbake til stua for å finne soffan for å klare å ta på me buksa å trusa igjen...... føle me heilt hjelpeslaus........ å så vondt, og grin som bare d.......D E S¨Å VONDT.....
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Har du begynt hos fysioterapaut?? Det hjelper så mye...OG viktig med en tykk lang vilepute mellom bena når du ligger på sofaen..Jeg hat slutta med å ligge på sofaen forde jeg får så vond..På de verste dagene legger jeg meg i senga med putene mine. og gjør øvelser på fitness ballen min..Er 100% sykemeldt..Jeg gidder ikke å strekke meg noe for og på jobben for å slite med dette enda mer, og kansje etter fødsel.
mammas skatter <3 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 nei har ikke d. legen har ikke nevnt d heller. e bare 12+1 i dag. legen bare anbefalte me å kjøpe bekkenbelte som e har jort. å sa d kom kansje til å bli aktuelt me sykemelding som e har hatt. 100% noen uker og no 50%. veit søster mi går hos fysioterapaut no et år etter fødselen, men tror ikke ho va så plaga me d i svangerskapet......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå