Gå til innhold

Når dere sluttet å amme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..pumpet dere melk i ettertid da?

Den ene puppen min er ganske hard..

Kommer det til å være slik lenge?

Mulig dumt spm men, anyway..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndmelka en gang etter ammeslutt med første, men sluttet jo å amme fordi jeg ikke hadde noe melk, men hadde samlet seg opp litt i løpet av noen dager. Med andre sluttet jeg da jeg hadde mer melk, og måtte håndmelke litt mer. Halvanna år siden jeg slutta nå, men føler fremdeles jeg har brystspreng, irriterende.

Skrevet

Såpass ja!

Jeg har ganske mye melk enda, så derfor jeg er litt "redd" for at det kan ta litt tid å bli kvitt det..

Men da er det bare å håndmelke litt da.. :)

takk!

HI

Skrevet

Tror jeg var litt uheldig med presset på puppene, har litt følsom kropp. Men gikk helt greit å håndmelke, men følte meg svimmel den ene dagen, så tror ikke jeg håndmelka nok, eller så var det hormonforandringer.

Skrevet

Slitsomt når minstemann er så voldsomt sint fordi han ikke får amme, og det sprenger skikkellig i tillegg.. vanskelig da.. :)

HI

Skrevet

Ammet bare en gang om dagen på slutten og var ikke noe særlig melk igjen, så trengte ikke gjøre noe...

men hadde melk i brystene i flere mnd etterpå likevel... sånn at det kunne komme noen dråper om jeg klemte...

Skrevet

Nei, trappet gradvis ned, så det gikk bra:)

Skrevet

Fikk en slik nesespray av legen da jeg skulle slutte å amme siste. Håndmelket litt de to første dagene, bare for å få vekk det værste trykket. Men det gav seg etter to dager, men hadde melk noen flere dager.

Sluttet igrunn ikke å amme første ungen før andre kom, men melken forsvant nesten av seg selv. var lite som kom ut mens jeg var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...