Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok den siste p-pilla på mandagskveld, som da var første pilla på siste uka før den pillefrie uka.. Grunnen til at jeg slutta er fordi jeg tror kanskje at jeg kan være gravid.. Jeg har de samme symptomene som jeg hadde med snuppa, f.eks harde og til tider ømme bryster, kvalme, konstant tretthet, og en del humørsvinginger, som mannen min har lagt merke til at jeg hadde med snuppa også.. I dag begynte jeg å blø på morgenen, men det er ikke vanlig blødning.. Jeg har fått mer og mer vondt i magen og i korsryggen utover dagen(det gjør i tillegg vondt på venstre side av magen når jeg strekker meg), og blodet er mørke rødt når det kommer ut, men i bindet har det blitt mørkt brunt, nesten svart, ganske fort.. Dette har aldri skjedd tidligere, da det var klart og fin rødfarge som ble lysebrunt i bindet etterhvert..

Noen som vet hva som skjer med kroppen min, som kanskje har vært borti det tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

D e fordi du kutta pillan før syklusen va ferdig :-( Da skjønne kroppen svært lite å du kan få mellomblødninger, forandra blødning og magesmerter.

Kordan e menssmertan dine ellers da?

Æ kjenne eggløsninga svært godt med smerter over eggstokkan (har store cyster der som gjør veldig store smerter til tider) og menssmertan e helt jævli pga d sammen, men har dog blidd mye bedre etter fødsel :-)

Har du tatt gravitest? :-)

Om dn e negativ å du fortsatt har ondt om nån daga e d nåkk greit å ta kontakt me lege.

Go bedring!

Skrevet

Ja, det forstod jeg, men jeg hadde smerter i magen før jeg slutta på pillene.. Det var en av de grunnene til at jeg tror at jeg er gravid.. Jeg har bestilt tester på lavpris-tester.com, og venter på de for å ta.. Kan ikke ta noen tidligere tror jeg, siden jeg egentlig ikke venter mens før til mandag..

Men det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så mørk blødning? Aldri skjedd før..

Skrevet

aaah, daså :-)

Klart du kan ta test nu, æ testa positivt 9 daga etter eggløsning, å d va ikke på mårraurin engang;-)

Mørkt blod e ofte "gammel" blod, å mange har d på slutten av mensen f.eks.

Om du har kraftige smerter over eggstokkan og generelt i magen ville æ fådd mæ rekvisisjon på ultralyd hos gynokolog, for kan være alt fra cyster til Xu. Æ har har/hadd begge dela, å kan skrive under på at d smertehelvete uten like :-(

Skrevet

Ser nu at æ glemte skrive at, du kan teste nu,men ikke sikkert dn e positiv enda :-P

Skrevet

Å d hær e første gang du har fådd mørk blødning? Da har d sikkert nåt me dn brå seponeringa di å gjøre :-(

Skrevet

Jeg får bare vente på de testene jeg har bestilt, har betalt de, så syns ikke det er mye vits å kjøpe en til nå.. De kommer sikkert i morra eller på mandag..

Mørkt er gammelt er forståelig, men at det blir svart på bare en halvtime kanskje er ikke normalt, ihvertfall ikke hos meg.. Og dette er første dagen jeg har blødning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...