Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 i magen! Hatt koselig besøk i dag av Karomamma og Karofrøken og kost oss:-) Og sånn helt på tampen så klarer da liten rosa å svelge et kronestykke. Satt nok litt på skjeve for hun fikk vondt i halsen og sa det var vanskelig å puste. Så vi kastet oss i bilen og kjørte på to hjul til sykehuset. Der fikk vi rask hjelp og røntgen ble tatt i løpet av kort tid og vips, der var den gitt. I magesekken. Hun er i fin form og mor har gått til innkjøp av 100 stk engangshansker og lånt potte av naboen. Så vet dere hva jeg skal i helgen......ugg. Tusen takk til Karomamma som svingte seg rundt og tok seg av de store jentene mine, hentet her og kjørte dem hit og dit!!! TUUUUSEN TAKK. Det er godt med sånne som deg som svinger seg på en femøring, eller skal vi rett og slett si en krone;-D Takk takk takk:-) Mellomste har forresten fått støttebandasje på håndleddet så da utgikk ridningen i dag. Så nå er vi hjemme igjen og har spist pizza og leker med klistremerker:-) Puh.....
elikatt -mamma til 4- Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hehe, penger i magen er ikke et ukjent fenomen her i huset heller! :-) Godt at den ikke satte lenge i halsen da! Poden min svelgte en 50-øring for et par år siden, han var vel rundt 2 år da. Heldigvis er 50-øringer små, så den satt ikke fast, han pekte bare innover i munnen å sa "pengen min"! Jeg ringte til legen og fikk bare beskjed om å følge med at den kom ut, hvis ikke den kom i løpet av et par døgn skulle jeg kontakte de igjen. Ganske nøyaktig et døgn etter lå den i potta! :-) Og for et års tid siden svelgte han en magnetkule, den kom også ut i løpet av et døgn! Han spurte seinest i går om kula ennå ligger i do! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Oi da, flere som liker å smake på ting:-) Godt det kom ut begge ganger! Satser på gevinst i løpet av helgen her også;-D Vurderer å ta med potte og eng.hansker på middagsbesøk senere i dag. Ikke noe særlig kjekt når man må sjekke leveransene og ikke er hjemme igrunn!!! Hehe, må jo le også. Nå i etterkant. Lo ikke akkurat mens det sto på nei...
elikatt -mamma til 4- Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Joda, man kan le av det i ettertid, men kan tenke meg det var litt hektisk der en stund når pengen satt fast! Lykke til med fangsten da, får håpe den kommer ut uten problemer!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 Ja, det er noe med det. Når man står midt i det så gjør man det som må gjøres og reagerer i etterkant. Her er det dårlig med fangst foreløpig, men leter og leter:-) Herlig helg!
Reveenka Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Så hyggelig med besøk, da! Tenker dere hadde en fin formiddag - helt til det ble snakk om penger... ;-) Jeg er jo ikke noe glad i ting som kan sette seg fast i halsen - det er så små marginer i de små luftveiene. Bra den havnet ned i magen, der gjør den mindre ugagn. Har den kommet ut enda...?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Har du funnet skatten? Eller er hele greia no` dritt?
elikatt -mamma til 4- Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Hvordan går det? Har pengen kommet ut? Jeg tenker med gru på hva som må være neste skritt hvis ikke den kommer ut. Blir det klyster eller operasjon, huff håper virkelig det ikke går den veien! Du får oppdatere oss her når det skjer noe!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2009 Ingen peng kommet ut ennå. I dag dro vi med potten til barnehagen, men frøkna har slett ikke vært på den. Kun bimmelim. Og det liker jeg litt dårlig kjenner jeg. Hun spiste ikke så mye i går og det er litt uvant for hun spiser veldig bra ellers. Kan jo hende det blir leveranse i morgen for i dag har hun spist mer. Så er det jo fjerde dagen i morgen og vi fikk jo beskjed om at hvis ingenting hadde skjedd så måtte hun tilbake til sykehuset og røntges. Det liker jeg heller ikke så godt kjenner jeg. Planen er at vi to skal til Hellas om halvannen uke og jeg håper at den kommer ut og at alt går bra. At vi slipper noe neste skritt!!! Kryss fingrene sammen med meg da jenter, please!!!
♥Snulder Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Dette går bra Klatten! Den lille sparegrisen din gir nok snart slipp på mynten:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2009 Da blir det røntgen igjen imorgen på liten frøken rosa. Ingen mynt har dukket opp og legen mente det var lurt å finne ut hvor den ligger nå..... Så håper vi den ligger langt nede og er på vei ut:)
♥Snulder Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Vi krysser fingrene for at det er rett før den kommer:=)
Gummelillan Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 Huff og huff, dette hørtes ikke noe hyggelig ut. Krysser alt jeg har for dere i morgen og satser på en morgen med bommelom og klirring i potta. Stor lykke til klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå