Mrs.MoodSwings Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Eller ikke ny-ny, Jeg har vært her noe før, men det begynner å bli endel år siden gitt.. Jeg venter nr.5, så er ikke helt ny i gamet her, men like spennende uansett jeg gleder meg nå veldig mye Så jeg tenkte henge her inne da sånn at ventetiden blir litt kortere og kanskje mer morsom? Gleder meg til å bli kjent med dere (jeg er bare 7 uker på vei, så vi har ikke sagt det noen ennå, så da er det litt kos å dele det med dere ) klemmer fra
chiquetita Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Hei mrs moodswings og velkommen og gratulerer. Som snart fembarnsmor ar du masse erfaring som du kan dele med oss. Hvor gamle er barna dine?
Mrs.MoodSwings Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2009 Takk 6år, 4år, 3år og 20 mnd... har gått ganske fort i svingene her
chiquetita Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Å herremin hatt, ja da har du stått på Har selv to store, 7 og 11 og har telt på knappene lenge om vi skal våge oss på nr 3 som nå er 21 uker i magen... Håper formen din er bra siden du helt sikkert har nok å henge fingrene i. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå