Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 litt mørke blå øyne? Har en middels hudfarge hvis det har noe å si. Tar gjerne i mot tips også hvordan man tar på øyenskygge for å få det penest. Altså da mener jeg hvor det skal være mørkest,lysest osv. Bruker som dere skjønner ikke så veldig mye sminke til vanlig, håper det er noen mer drevne enn meg som kan gi meg noen tips:)
MintCondition Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Mørk lilla er fint syns jeg, til fest Med en lysere lilla eller beige-aktiv farge innerst i øyekroken. Til hverdags syns jeg brun/beige-toner passer fint til de flste.
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Ja er til fest:) weee stella skal på fest,det er ikke ofte det skjer. Takk for tips,vet ikke helt om jeg tør ha lilla.....hmmm får prøve det ut en kveld
Nina76. Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Det finnes MANGE forskjellige så bare velg den fargen du vil ha og se i vei.
Aliena Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 Bronzefarget øyenskygge er veldig fint til blå øyne, gjør at de ser enda mer blå ut. Ang hvordan man tar det på, kommer det helt an på øyeform. Synes det er mange bra tips på denne siden: http://www.ehow.com/articles_2240-eye-makeup.html?f=tag%3aeyeshadow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå