Gå til innhold

Hvor går ferien denne sommeren??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi tar 9 dager i danmark

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal noen dager på hytten og noen dager i mikkelparken:)

Skrevet

Vi skal på 2 hytter familien min disponerer.. Ellers bare sulle hjemme, håper på fint vær! Oslo har mye å by på om sommeren ;)

Skrevet

Vi skal ikke på ferie. Synes babyen er for liten til å reise langt hjemmefra...(har termin om 4 uker)

Så vi skal ta med de to store på tysenfryd bare vi :)

Skrevet

tre uker i sør sverige, ellers hjemme, vi bor vi 5 min fra verdens fineste strand!!! ( har vert mange steder inkl mauritsius osv og ingen kan måle seg)

Vi har investert i ny hagestue med ny rotting salong og jacuzzie ute og oppgradert hagen masse så vi skal kose oss hjemme resten av sommeren.

Jeg og min mann og vår sønn og babyen skal ha 6 uker sammen fra slutten av juni=) Vi gleder oss, har ikke hatt så lenge ferie siden jeg fikk nr 1 for 5 år siden.

I tillegg skal pappan ha barsels permisjon på 2 uker=)

Skrevet

Vi skal på biltur og besøke familie :)

Skrevet

Vi skal også på biltur og besøke familie :)

Skrevet

vi skal ha 11 dager i danmark også skal vi en tur til svigers :)

Skrevet

5 dager hos en venninne av meg med bondegård ved fjorden og en diger ungeflokk :) Og vikingemarked helgen etter. koooselig!

Skrevet

Vi tar to uker i Danmark i midten av juli med 4 barn på slep (8, 5 og 2) + den minste som ikke er født ennå, men kommer når som helst (er 7 dager over termin...). Blir sikkert fint, ellers tar vi ei uke på Sørlandet senere i sommer.

Skrevet

Ingen ferie dessverre.

Mannen må sikre penger til husleie ved å jobbe og jeg tenkte å føde litt etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...