Gå til innhold

Totalrupture: Det renner bokstavelig talt ut drit uten at jeg har kontroll


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Pell deg til legen over helga. Ikke utsett det lengre, om det er sånn som du beskriver. Normalt er det iallefall ikke. Har født mange barn, og aldri opplevd en dråpe avføring komme ut uten min vilje, selv om jeg revnet og ble sydd. Er stram og fin, og mannen min synes jeg er flott nedi der. Det skal ikke være sånn som du beskriver det!

 

Det er ingenting å skamme seg over. Venter du lengre, blir det kanskje verre. Det er ditt ansvar. Ingen andre sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du det er flauest å gå til lege da, eller at du skal fortsette å lekke avføring og luft fremfor alle og enhvermann!!!??

 

Pell deg til lege kjære du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være helsefagsarbeider så mye du vil, det er en bred og kortvaring videregående utdanning. Du er på ikke mer "spesialist" på dette området enn jeg er. Jeg har en lang høyere utdanning, riktignok ikke innenfor faget, med har lang trening i å søke etter og oppdatere meg på forskningsresultater. Jeg vet vel så mye om dette som deg.

 

Faktum er a) at vi som har opplevd fæle vaginale fødsler vet at planlagte keisersnitt er MYE snillere mot kroppen for både mor og barn enn å føde "normalt" på nytt og B) at det er en langt større andel av leger og helsepersonell tar keisersnitt langt oftere enn andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anomym 00:23

 

Jeg har nøyaktig samme historie barn meg, t.o.m. på samme sykehus. De er flinke til å lappe folk sammen på UNN, det skal de ha, men like fullt bruker man lang tid på å restituere seg etter å ha revnet fra A til Å, operert i tre timer med 50-60 sting nedentil. Den psykiske påkjenningen kan også være ganske voldsom. Og barnet var svært medtatt etter å ha kommet til verden på den måten. Ekte og naturlig, my ass!

 

 

For mitt vedkommende tok det 6 år før jeg turte å bli gravid igjen, og enda da fikk jeg totalt panikk da det nærmet seg fødsel. Jeg fikk keisersnitt, på UNN (forøvrig ett av de aller mest restriktive sykehus i landet) da jeg skulle ha nestemann. Og takk for det.

 

Jeg må be om at du viser litt mer respekt for de som ikke reagerer akkurat som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...