Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har flere netter drømt helt rare drømmer. Helt merkelig, føler dette har sammenheng med graviditeten. Andre som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ganske psykorare drømmer til vanlig, men det har tatt helt av under graviditeten! Er visst helt vanlig å ha mange og sære drømmer! Blir nesten litt sliten av det innimellom... :)

Skrevet

godt det ikke bare er meg. savner samboeren min når jeg har hatt en sånn rar drøm. han jobber offshore.

Skrevet

Jeg har også mye merkelige drømmer for tida. Har merket meg at de også kan bli litt marerittaktige, men de gangene har det faktisk hjulpet å skifte sengetøy av alle ting! Da sover jeg mye bedre, og det blir ingen marerittdrømmer, om enn rare drømmer:)

Skrevet

JA!!!! jeg drømmer MASSE vær natt. Og det er skikkerlige psykodrømmer!!!

I natt drømte jeg at jeg var en drone (som egentlig er ett ubemmanet fartøy), og at terminator (arnold swartseneger) skulle ta meg fordi jeg var en trussel mot national sikkerhet!!

Så jeg hoppet rundt i hele universet hele natten jeg....hehe....måtte jo gjemme meg og prøve å leve ett "normalt" liv under cover....hehe....

Ser kanskje litt for mye film, men fantasien min er det ihvertfall ikke noe i veien for :D

Kan også drømme erotiske drømmer og mareritt innimellom, men mest totalt absurde og usannsynlige drømmer :D

Skrevet

drømmer nesten hver natt... og de fleste drømmene har som regel en seksuell/erotisk undertone... sånn var det sist og gangen før der igjen og..

drømmene mine er et av tegnene på at jeg er gravid.. helt fjernt..

og kun mens jeg har vært gravid har det vært at jeg har våkna av orgasme... på grunn av drømmer... sykt sykt... menne... sambo får seg jo en god latter da..

også har jeg mareritt hver uke sånn ca... og da våkner jeg flere gang for natta, i panikk, sittende i senga... når jeg sovner igjen, fortsetter drømmen... utrolig slitsomt...

men guuud det er mye sykt i hodet mitt om natta altså... hehehe

Skrevet

Jeg har bestandig ganske syke drømmer, og stakkars samboern min må alltid høre når jeg forteller om den. Men han synes de er ganske så sære og er faktisk litt interessert når jeg forteller.

Jeg vet ikke om jeg har noen sykere drømmer nå, men noen ganger er de kanskje tydeligere enn de var før jeg ble gravid...

Men det sies jo at man drømmer mer, eller husker drømmer bedre når man er gravid :)

Skrevet

Ikke bare drømmer jeg masse, men masse tanker kverner i hodet . Urolig ikroppen og sliter med å sovne. Når jeg først har sovna er det masse drømmer og våkner masse iløpet natta. Zzzzz...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...