Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Andre her som har hund som ennå røyter mye? Jeg holder på å bli gal, og sitter her og nesten gråter fordi jeg er så oppgitt. Hundehår OVER ALT! Er samboers hund, og jeg ville egentlig ikke ha hund engang, men fikk jo selvsagt den "med på kjøpet" I tillegg til at det er jeg som må ta meg av all støvsuging av hundehår, for typen jobber som mye og når han først er hjemme må jeg mase på han hvis det skal bli noe rengjøring etter bikkja, for han ser lixom ikke all dritten. Jeg er så trøtt og oppgitt, gravid i uke 39 og alt er bare slitsomt. På toppen av det hele skal vi ha overnattingsbesøk imorgen,og jeg vil at det skal se noenlunde greit ut her hjemme, men det kommer bare mer og mer hår fra det JÆVLA dyret. Andre som sliter med samme problem? Hjelpe meg Må legge til at denne hunden lukta dritt imorges, og jeg måtte vaske den. Såklart ble jo røytinga mye,mye verre etter dette (selv om det var ille nok fra før av).
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Nå er ikke jeg noen hundeekspert, er mer kattemenneske.. Men mulig det finnes en shampoo, som hjelper.. Blir den børstet? Det hjelper hvertfall på katten.. Han snøs nå han og.. Er jo tid for sommerpels..
mamarama og lille banan Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 jeg tror jeg hadde gitt samboer et ultimatum, enten tar han mer ansvar for hunden eller så selger dere den, gir den bort, eller låner den bort en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå