Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Hadde et innlegg om det her om dagen, men finner det ikke igjen... Kjøpte regndress fra Name it på impuls her om dagen, hehe, men vet jo egentlig ingenting om kvaliteten. Så tenkte kanskje å høre litt før vi tar den i bruk - er den ræva kan vi jo bytte den... Det er til en på 21 mnd, og vi satser på å bruke den lite - vil ha fint vær frem til vinteren igjen, hehe=)
Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Dress eller sett? Vi har hatt todelt sett til barnehagegutten vår (som er ca like gammel som jenta di) og er godt fornøyd. Han har vært tørr og fin hver eneste gang han har brukt den.
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Takk for svar=) Det var dress jeg kjøpte... Men det blir vel det samme mtp kvalitet vil jeg tro?
## :D ## Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jeg har regnsettet fra Name it til eldste min, og er superfornøyd. Han har brukt det over to sesonger. Aldri vært våt gjennom,og ingen hull:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå